Skip to main content

Goedenmiddag, 

Ik ben heel blij met de glasvezel, en het was allemaal perfect geregeld qua afspraken en wat er allemaal ging gebeuren, maaar toch heb ik een klacht, tijdens het boren aan de binnenkant van ijn woning is een stukje muur oftewel stucwerk afgebroken. dus het is afgebrokkeld aan de muur in de woonkamer.

Mijn vraag is dus…..hoe gaan we dit oplossen

met vriendelijke groet, 

Sonja 

*Admin: afgesplitst van originele topic en eigen topic voor de vraag aangemaakt

Goedemiddag, 

Ik ben heel blij met de glasvezel, en het was allemaal perfect geregeld qua afspraken en wat er allemaal ging gebeuren, maar toch heb ik een klacht, tijdens het boren aan de binnenkant van mijn woning is een stukje muur oftewel stucwerk afgebroken. dus het is afgebrokkeld aan de muur in de woonkamer.

Mijn vraag is dus…..hoe gaan we dit oplossen

met vriendelijke groet, 

Sonja 

Hallo @Sonja65 , even met www.kpnnetwerk.nl contact opnemen, zij zijn verantwoordelijk voor de aanleg van de glasvezel.

Dit forum behoort bij KPN, de provider, en kan hier helaas niets mee.

Succes.

 


Die heb ik gebeld en hun gaven mij deze link en dat ik hier mn klacht moest opschrijven


Die heb ik gebeld en hun gaven mij deze link en dat ik hier mn klacht moest opschrijven

Hallo @Sonja65 vul dan s.v.p. in het privédeel van je profiel je relevante gegevens in zoals NAW-gegevens, klantnummer, laatste 3 cijfers banknummer, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Succes.

 


Dankjewelllll 


Hey @Sonja65 :blush: Fijn dat de glasvezel verbinding bevalt. Jammer dat je wat schade aan de muur hebt opgelopen en gek dat KPN Netwerk verwijst naar ons openbare Forum. Ons Forum is een platform waar klanten elkaar kunnen helpen. Wij KPN moderators springen alleen bij wanneer dit nodig is. Voor de schade aan de muur dien je dus echt bij KPN Netwerk te zijn. 

Hier een link naar de contactpagina van KPN Netwerk. klik op ‘Schade of Klacht’ en vul het contactformulier in. 
Hopelijk ontvang je snel een antwoord! Veel succes :innocent:


KPN Netwerk heeft weinig tot geen affiniteit met KPN als provider.

Behalve dat KPN een van de providers is op dat netwerk, en dat beide onder zelfde Moederbedrijf KPN vallen.

Uiteraard is iedere schade vervelend, Echter is het wel zo dat in dit geval KPN Netwerk er hierin verantwoordelijk voor is en niet KPN als provider ( Dit forum ) 

Sterker nog tenzij je expliciet diensten afneemt of gaat afnemen bij KPN heb je met KPN niks te maken maar wel degelijk met KPN netwerk.