Skip to main content

Maandag jl is een bedrijf langs geweest ,in de straat, om voor kpn glasvezel aan te leggen . Hierbij hebben zij schade veroorzaakt aan mijn tuin. De chef van het bedrijf, heeft toegezegd ,de schade te vergoeden,om vervolgens niets meer te laten horen. Met welk tuig van onderaannemers gaat kpn om.??

Hiervoor bent u hier niet op het goede adres. Dit is een andere kpn.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 


Hallo @Kpn0987 , voor klachten over (de aanleg en afwerking van) glasvezel kun je je melden bij KPN Netwerk (scroll even naar beneden), zij zijn verantwoordelijk voor de infrastructuur.

Dit forum is van KPN, de internetprovider en heeft niets met de aanleg van glasvezel van doen.

 


KPN...schade veroorzaken, super slecht bereikbaar, afschuiven, afspraken niet nakomen, klant en klacht niet serieus nemen, laks en asociaal!

Dat is de ervaring met KPN

 Ik zit met een diepe kuil onder het raam sinds de aanleg van glasvezel oktober 2021 en kan reeds 10 maanden mijn ramen niet goed wassen!

Tig telefoontjes gepleegd ze komen niks na, laat staan iets herstellen!

Het wordt dus tijd voor Mr, Frank Visser!  Ik hoop dat meer mensen juridisch hun problemen met KPN gaan oplossen!


@Joetser Iksel Heeft u al een klacht ingediend bij KPN Netwerk ?

Contactformulier | KPN Netwerk ?

of via telefoonnummer is: 0880 06 37 44. bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.

of Via Twitter KPN Netwerk@KPN_Netwerk

of Facebook KPN Netwerk | Facebook


Maar als de glasvezel al in huis ligt, dan is die kuil toch zo dichtgegooid met een schep? Of denk ik te simpel 😅 als ik zo'n lange tijd moest aan wachten, dan zorg ik er zelf wel voor,... 


@JeroenB22 

KPN heeft de schade veroorzaakt (inclusief kapotte sierstenen) lijkt me dan toch normaal dat hun dat ook herstellen?!

Met een longinhoud van 19% is het lastig scheppen, maar dat kan jij niet weten. (sarcasme is hier dus niet op z'n plaats)

 

Komen ze dan ook nog aan de deur of ik interesse heb voor een leuk aanbod/abbo.. ja dat hád ik ooit maar dat is nu veranderd in NOOIT!

 

Dus berichten worden door jullie naar eigen belang aangepast?!  Omdat er Mr. Frank visser, Consumentenbond etc. in staat! Jullie motiveren me alleen maar meer om aktie te ondernemen!

 


@HansaanZet

Ja hoor, is allemaal bekend!

Ze hebben zelf reeds 3 keer foto's gemaakt en de klacht is reeds 8 keer doorgegeven.

Het is dus bekend bij KPN

Ze zijn één keer komen kijken maar hadden geen materiaal bij zich (geen zand etc.) ze zouden terug komen, maar ze komen niet (inmiddels 5 maanden geleden) ik wacht nu totaal 10 maanden!

Afspraken worden niet nagekomen! Het regent klachten en vaak dezelfde en ik wacht reeds sinds 25 oktober 2021

 

inmiddels 10 maanden

 


Maandag jl is een bedrijf langs geweest ,in de straat, om voor kpn glasvezel aan te leggen . Hierbij hebben zij schade veroorzaakt aan mijn tuin. De chef van het bedrijf, heeft toegezegd ,de schade te vergoeden,om vervolgens niets meer te laten horen. Met welk tuig van onderaannemers gaat kpn om.??

 

Dát bedoel ik!


Hallo @Kpn0987 , voor klachten over (de aanleg en afwerking van) glasvezel kun je je melden bij KPN Netwerk (scroll even naar beneden), zij zijn verantwoordelijk voor de infrastructuur.

Dit forum is van KPN, de internetprovider en heeft niets met de aanleg van glasvezel van doen.

 

KPN is opdrachtgever

 


Hallo @Kpn0987 , voor klachten over (de aanleg en afwerking van) glasvezel kun je je melden bij KPN Netwerk (scroll even naar beneden), zij zijn verantwoordelijk voor de infrastructuur.

Dit forum is van KPN, de internetprovider en heeft niets met de aanleg van glasvezel van doen.

 

KPN is opdrachtgever

 

KPN Netwerk is opdrachtgever. Niet KPN de provider waar dit forum van is.


@Joetser Iksel: Heeft KPN de schade bij je opgelost en hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Ongeveer 1,5 jaar na aanleg heb ik ook een ervaring zoals hierboven beschreven. Na aanleg waren al wat siertegeltjes bij de voordeur gebarsten en sinds dit weekend heb ik een ‘sinkhole’ bij de voordeur. De dunne betonnen vloer met daarboven sierstennen is gebroken. Precies ter plaatse van het gat (ca 50 cm diep) is de glasvezelkabel te zien. 1+1=… Blijkbaar is er zand weggegraven om de kabel door te steken, maar het is niet (goed) aangevuld. Leuk, die verwijzing naar Contactformulier | KPN Netwerk, maar die werkt niet.

 


 


Hallo @Zonne dat contactformulier werkt tijdelijk niet, maar er zijn nog meer contactmogelijkheden bij www.kpnnetwerk.nl 

Op dit forum van KPN, de provider, kan men niets voor je betekenen, helaas.

Succes.

Â