Skip to main content

Beste KPN 

De KPN Netwerk monteur heeft schade gemaakt aan onze vloer tegels. 
En is weg gegaan zonder dit te melden. 

En het is haast onmogelijk on snel contact met jullie te leggen om deze zaak te melden. 

Graag zouden wij snel contact hebben on deze schade af te handelen.  

Hallo @Mark1111 

Slordig dat de monteur niet heeft aangegeven wat te doen met de schade die hij heeft veroorzaakt.
Je bent hier bij KPN, de provider. Voor de aanleg is KPN Netwerk verantwoordelijk.
Schade kan gemeld worden via hun website: https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

Kies daar voor “Ik wil een schade of klacht doorgeven”.


@Mark1111 U zegt het al….KPN Netwerk. Contactformulier | KPN Netwerk


@Mark1111 U zegt het al….KPN Netwerk. Contactformulier | KPN Netwerk


Ik heb niet zo veel te maken met onderaannemers van KPN..

IK heb een contract met KPN, en die moeten verantwoording nemen voor het werk van hun onder aannemers gedaan hebben.

 


Hallo @Mark1111 

Slordig dat de monteur niet heeft aangegeven wat te doen met de schade die hij heeft veroorzaakt.
Je bent hier bij KPN, de provider. Voor de aanleg is KPN Netwerk verantwoordelijk.
Schade kan gemeld worden via hun website: https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

Kies daar voor “Ik wil een schade of klacht doorgeven”.

Al gedaan, en dat krijg je een reactie kan 3 weken gaan duren. 
Ook al gebeld met hun, ook ja kan wel even duren

Volgens mij heb ik een contract met KPN de provider en zijn ze zelf verantwoordelijk wat hun (onder) aannemers doen. 
 


Je zegt dus: 'kan'. Dus voor hetzelfde geld kan het veel sneller geregeld zijn.

Wat is het probleem verder, los van je klacht over KPN Netwerk als onderaannemer? 


Volgens mij heb ik een contract met KPN de provider en zijn ze zelf verantwoordelijk wat hun (onder) aannemers doen. 

Dat contract is voor de levering van internet over de kabel. Niet voor de kabel zelf.

U had met hetzelfde gemak bij een andere provider kunnen zitten. Misschien Ziggo. Dan had u helemaal geen gebruik gemaakt van die glasvezelkabel. Maar u had hem net zo goed in huis gekregen.

De aanleg van die kabel staat los van uw contract.