Skip to main content

Gisteren kwam een kpn monteur bij ons langs om internet en tv aan te sluiten in ons nieuwe huis. Waarschijnlijk is hij op de deur van onze Ikea kast in aanbouw gaan staan om bij de internet poort te komen die in de muur zit. De deur lag op de grond op een deken met de spiegelkant naar beneden. Vandaag bij het door monteren van de kast viel ons dus op dat de spiegel was geknapt. 

Hoe lossen we dit op?

Het ordernummer dat hierbij hoort is: 0010000000195407

Alvast bedankt.

Hoi @marcelkpn2 
 

Gisteren kwam een kpn monteur bij ons langs om internet en tv aan te sluiten in ons nieuwe huis. Waarschijnlijk is hij op de deur van onze Ikea kast in aanbouw gaan staan om bij de internet poort te komen die in de muur zit. De deur lag op de grond op een deken met de spiegelkant naar beneden. Vandaag bij het door monteren van de kast viel ons dus op dat de spiegel was geknapt. 

Hoe lossen we dit op?

Jammer dat jullie dat is overkomen.
Ik ga zeker niet over de schuldvraag, dat is iets tussen u en de KPN

Wat ik wel weet is het volgende.
Maak de werkplek van de monteur vrij, zodat hij (of zij) niets hoeft te verplaatsen. Dat is de plek waar het internet je huis binnenkomt, vaak de meterkast, maar ook bij de tv. 
BRON

Weet zeker dat een Moderator dit berichtje bij tijd en gelegenheid wel zal oppikken.


Hoi @marcelkpn2,  welkom op het forum

Bij schade na een monteursbezoek  raad ik je aan om een officiële klacht in te dienen. De afdeling klant reacties kan dit namelijk doorzetten naar de juiste contact persoon.  Je kan telefonisch een klacht indienen via 0800-0402 of via dit formulier 


Schade aan auto door glasvezel leggers.

Heb er foto's van van de nest deurbel. 

Waar moet ik dit melden. 

Mvg

 


De aannemer even contacteren.


Dat is toch de kpn. Ze hadden jasjes met kpn erop.  En op die busjes stond niks. Ze zijn ook al weg. Lekker dit


Foto's van de openbare weg, kijk maar uit dat je niet aangeklaagd word.🥺


Is voor mijn deur,  ze hebben die kabel door de tuin gevoerd. Heb ik wat aan die opmerking. 


Hooguit dat je niet mag filmen op de openbare ruimte, wat veel mensen nu met die rot bellen wel illegaal doen.😉

En de aannemer gaat in opdracht van KPN netwerk, die even contacten, KPNnetwerk.nl


Zonder die rot bel had ik niet geweten wie het had gedaan. Want er is geen briefje achtergelaten wat eigenlijk wel zou moeten. 

Maar bedankt ik ga hun een email sturen 


Succes.