Skip to main content

Hoi, er is vorig jaar in opdracht van Kpn een  glasvezelkabel onder onze oprit doorgeschoten en deze ging dwars door de riolering. Een paar maanden later werd dezelfde kabel naar binnen gebracht en boorden ze vervolgens weer door een rioleringsbuis (in de kruipruimte) . De mannen waren echt te beroerd om eerst even onder de kruipruimte te gaan waar die afvoer (oude gresbuis) zichtbaar was.  Hier kwamen we pas vele maanden later achter opndat de kelder in een half jaar steeds vochtiger werd en er steeds meer water door de muur sijpelde. We hebben alles voorgeschoten en veel foto's en filmpjes gemaakt. Helaas wil kpn niet vergoeden omdat een ander bedrijf , dat kpn in de hand nam , een vreemde conclusie trok uit de foto's die ik toestuurt. Men heeft mij verder niet gebeld. Langs komen mocht ook. Wat nu? Want het is toch echt zo gebeurd. 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @Mady2 en welkom op het forum! Jeetje, dat is beslist niet de bedoeling. 😥 Ik snap dat je dit geregeld wilt hebben. Sijpelend water door de muur lijkt me geen pretje, zacht gezegd.

Als dit bij de aanleg van glasvezel is gebeurd, dan kun je de schade melden bij KPN Netwerk. Zij zijn de partij die glasvezel aanleggen en zullen dit ook verder met je oppakken. Hopelijk is het dan snel opgelost en hoor je snel van ze! 


Hoi Sanne, 

 

Ik ga ze benaderen.  Bedankt voor je reactie! 


Het kpn netwerk had ik zelf ook al gevonden en  Ik heb alles daar neergelegd  destijds. Ze trokken de verkeerde conclusies uit mijn foto's.  Het is gewoon schandalig en te triest voor woorden . Het klopt niet  dat ik geen vergoeding krijg terwijl de gaten in de grasbuis overduidelijk door twee bedrijven waren veroorzaakt. Wat had ik toen moeten doen? Alles open laten liggen? 


Als die schade ontstaan is tijdens het aanleggen van de glasvezel en door de werknemers die dit aanlegden, dan moet het natuurlijk gewoon opgelost worden met jou. Blijf dit dus aankaarten bij KPN Netwerk, zij horen dit netjes met je op te pakken en ik hoop dat dit nu wel lukt. 


Ik hoop het ook. Maar ik krijg met email niets voor elkaar. Is het handiger dat ik bel en heb je dan een telefoonnummer? 


0880063744 Is het nummer van KPNNetwerk. 
Dit nummer is ook te vinden op hun contactpagina samen met overige contact mogelijkheid.