Skip to main content

Ik heb Eindelijk vandaag na 28 dagen weer alle verbindingen op mijn nieuwe adres terug die KPN mij leverde op mijn oude adres. KPN Zou mij binnen 1 dag verhuizen maar door een glasvezel breuk werd dat 27 dagen langer kpnĀ brengt alle abonnement kosten gewoon in rekening en Mij is gemeld dat ik schadevergoeding kan ontvangen voor niet geleverde diensten door KPNĀ 

Het is me tot nu niet gelukt om daar een manier voor te vinden om dat bij KPN aan te vragen.

Graag een medewerker die mij een reactie stuurt hoe dit kan

Ā 

Heb je het al via kpn.com/vergoeding geprobeerd? Ja->ja->TV, Internet & Bellen en de rest invullen.

Je krijgt dan het abonnementsgeld over de periode waarin je geen diensten hebt gehad terug.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Opnieuw is de verbinding al weer 1 week lang verbroken. Weer door alle zogenaamde Servicedesk mensen van netwerk en provide is de hele weekĀ aan mij verteld dat het heel snel wordt verholpen, maar niets is minder waar.

ik moet gewoon wachten tot iemand mij benaderd om de verbinding te herstellen, wat in juli bij de eerste aansluiting al 4 weken heeft gekost. Niemand kan me vertellen hoe lang het gaat duren