Skip to main content

Sinds april 2022 zijn wij eigenaar van een huis in Haarlem. Toen wij er kwamen wonen was er een glasvezelpunt aangelegd door de vorige eigenaren bij de voorgevel, maar was de kabel nog niet naar binnengetrokken. In mei 2022 is de monteur langsgekomen om de kabel naar binnen te werken. De desbetreffende monteur was niet in staat om het te regelen en zou later terugkomen. Deze monteur is toen niet meer teruggekomen. Wij hebben vervolgens zelf weer contact opgenomen en toen heeft KPN aangegeven dat ze niet meer werkzaam zijn in het gebied waar wij wonen. Wij bellen nu sinds mei 2022 constant met KPN en worden van het kastje naar de muur gestuurd. KPN zegt dat wij moeten bellen met KPN Netwerk en KPN Netwerk zegt dat wij moeten bellen met de aannemer die het glasvezel regelt en de aannemer zegt vervolgens dat zij geen bevoegdheid hebben. Ik kan zo nog wel even doorgaan, want deze loop is al 9 maanden gaande en zonder te overdrijven hebben we al 50 keer gebeld, ik vermoed zelfs meer. Tot op heden staan wij nog steeds met lege handen. Het is een schandalige vertoning en we staan op het punt om al onze abonnementen, inclusief mobiele abonnementen, bij jullie te annuleren. 

 

Bovenop deze schandalige behandeling hebben wij begin juni ons televisieabonnement opgezegd, waardoor wij meer dan 15 euro minder zouden betalen per maand. Tot op heden wordt nog steeds hetzelfde bedrag afgeschreven en meldt KPN rustig dat het abonnement pas definitief wordt doorgevoerd als de glasvezel is aangesloten. De grap is, dat KPN dit al 9 maanden aan het uit stellen is. 

 

Als wij niet binnen een week een passende oplossing krijgen, dan zien jullie een 15-jaar trouwe klant vertrekken met meerdere abonnementen.

Dergelijke dreigementen zijn nutteloos. Want KPN provider, waar dit forum van is, kan er niets aan doen. Het is KPN Netwerk die verantwoordelijk is voor de aanleg van glasvezel. 

Ik neem aan dat u toch allang bij Ziggo zit? Of zit u echt daadwerkelijk al 9 maanden naar een zwart tv scherm te staren?


Ik heb helaas niet zoveel aan je reactie. Wellicht kan je het bericht lezen voordat je reageert, daar staat duidelijk dat KPN Netwerk mij verwijst naar KPN.


Hoi @JKoning01, welkom bij ons op het forum. Dat gaat in een groot cirkeltje lijkt het inderdaad! Wat Nick zegt klopt, wij zijn de provider KPN en leggen het netwerk niet zelf aan. KPN Netwerk is daar verantwoordelijk voor. 

Los daarvan; dit is je eerste bericht bij ons op het forum, we weten alleen wat jij ons vertelt. Op je forumprofiel staan geen gegevens, daardoor kunnen we niet met je meekijken. Als je die volledig invult en daarna een seintje geeft kan ik kijken of ik iets over de situatie kan zien.