Skip to main content

3 weken geleden internet,tv en bellen aangevraagd voor mijn schoonmoeder 89 jaar.

ze is naar een zorginstelling verhuist en zit nu zonder tv en telefoon. gebeld voor een abonnement en dat kon geleverd worden na een week. toen kreeg ik een mail met een nieuwe startdatum 4 weken later.

weer gebeld en uitgelegd dat mijn schoonmoeder zonder tv en telefoon zit. nou mevrouw het wordt volgende week. prima we wachten nog even. toen weer een mail met nieuwe startdatum, weer 2 weken wachten. weer bellen en weer hetzelfde verhaal. waarom kan er niet gewoon na een week een aansluiting gerealiseerd worden. mijn schoonmoeder zit alleen in een appartement en kan niet eens een alarm aansluiten want ook dat moet via de telefoon. ik ben zeer ontevreden 

Hoi @Joke_s, welkom hier. 

Goed dat je hierover even contact opneemt. Want dit is geen fijne situatie zo voor jullie. Het blijft maar opschuiven, ik snap dat je daar zeer ontevreden over bent. Met wie heb je contact gehad? Met 0800-0402? Want ik wil je namelijk even aanraden te bellen met 0800-0776. Hier zit een speciaal team die alles weet van zorginstellingen. Ik hoop dat jouw moeder zo snel mogelijk diensten heeft. 


totaal niet tevreden. levering kan pas 26 oktober want er moet iets onderzocht worden met de aansluiting. waarom moet dat 2 weken duren. dat moet toch wel sneller kunnen. alle appartementen in deze zorginstelling zijn aangesloten op kpn, waarom dan problemen met dit appartement?

 

 


Kan ik mij heel goed voorstellen. Ik weet zo niet wat er aan de hand is, dus of het sneller kan durf ik niet te zeggen. Als mijn collega's achter 0800-0776 dit aangeven, dan doen ze dit niet zomaar, dan verwacht ik wel dat daar een goede reden voor is, maar wat dat is? Hierin spelen vele factoren mee.Â