Skip to main content

Hallo, ik heb gisteren (maandag 13/07) een email gehad voor onze zoon dat hij een kaart gewonnen had voor een voetbalkamp. Super. Hij helemaal blij. Ik moest binnen 1 dag bevestigen. Dat heb ik vanochtend geprobeerd maar niet gelukt. Er kwam een foutmelding ‘Er is onverwacht een probleem opgetreden’. Heb het meermaals geprobeerd. Heb het via de klantenservice geprobeerd. Een formulier ingevuld. Maar niets gehoord nog. Via KPN klantenservice konden ze me helaas niet helpen. Nu ben ik bang dat het straks niet meer lukt. Van zowel voucher als foutmelding heb ik een printscreen. Kun je helpen svp? Dankje

Dag @Wold. Van harte welkom hier. Wat leuk dat je zoon een kaart heeft gewonnen voor voetbalkamp! Ik kan me goed voorstellen dat hij dat niet wil mislopen. Zie je ook geen informatie onder ‘Mijn tickets’ in je Seaters account? Omdat de actie via Seaters liep, wil ik je vragen om daar eerst navraag te doen. En zou je daarnaast je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik indien nodig nog even met je meekijken.


Hallo Natasja, dank voor je reactie. het probleem is dat we wel gewonnen hebben maar de activatielink om de prijs te incasseren niet werkte (“er is een onverwacht probleem opgetreden. Probeer opnieuw. indien het probleem aanhoudt, neem dan contact op met onze klantenservice”). Daarmee verloren we dus ook de ticket. Ik heb seaters meerdere mails gestuurd maar geen reactie gehad, eigenlijk heel treurig. Seaters is een zeer onbereikbaar bedrijf, geen tel.nummer alleen een vaag contactformulier. als ik jouw link aanklik krijg ik datzelfde formulier te zien. Ik heb het opgegeven ondertussen, met een teleurgestelde zoon als gevolg; geen knvb voetbalkamp. Probleem ligt niet bij KPN maar bij seaters. Ik stel voor dat jullie marketingafdeling hierover met ze praat, die krijgen vast wel een reactie als opdrachtgever. Groeten, Hardy Wold


Goedemorgen, Wanneer neemt KPN contact op met de winnaar van een ticket voor het voetbalkamp? Wij hebben dinsdag een bevestiging van Seaters gekregen dat we een ticket hebben. 


Yes, gisteren een mail gekregen. Een dolblij stuiterend meisje, ze mag naar het voetbalkamp. Heel, heel hartelijk dank.


Wat spijtig om te lezen dat je geen reactie hebt ontvangen op de mailtjes, @Wold. En ik kan me goed voorstellen dat je zoon teleurgesteld is. :disappointed:  Ik kan je niets beloven, maar ik wil graag kijken of ik iets voor je kan doen. Ik heb dan alleen wel nog gegevens van je nodig. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik er voor je achteraan.


Yes, gisteren een mail gekregen. Een dolblij stuiterend meisje, ze mag naar het voetbalkamp. Heel, heel hartelijk dank.

Dat is goed nieuws! :grin: Was het voor jou wel gelukt om de gewonnen kaart(en) te bevestigen via de activatielink? Alvast veel plezier toegewenst! :soccer:


Hallo @Wold. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat dit betekent dat je inmiddels contact hebt gehad met Seaters en je de kaart(en) hebt ontvangen. Als er toch nog iets is wat ik voor je kan doen, laat het dan gerust weten.


Dag Natasja,

 

Het is inderdaad gelukt met de activatielink. 


Wat spijtig om te lezen dat je geen reactie hebt ontvangen op de mailtjes, @Wold. En ik kan me goed voorstellen dat je zoon teleurgesteld is. :disappointed:  Ik kan je niets beloven, maar ik wil graag kijken of ik iets voor je kan doen. Ik heb dan alleen wel nog gegevens van je nodig. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan ga ik er voor je achteraan.

Ik heb alles aangepast. Wij waren op vakantie dus vandaar dat het wat langer duurde


Hallo @Wold. Geen probleem. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Ik heb navraag voor je gedaan binnen de organisatie of we contact kunnen leggen met een contactpersoon van Seaters om ervoor te zorgen dat je het ticket alsnog ontvangt. Ik kan je niet beloven dat het lukt, maar ik ga mijn best voor je doen.


Dank je.


Excuses dat je nu pas van me hoort, @Wold. Ik heb tot op heden nog geen reactie gehad van mijn collega's. :disappointed: Ik heb er weer achteraan gemaild, maar ik durf je niet met zekerheid te zeggen dat er iets uit gaat komen. Heb je zelf in de tussentijd nog contact gehad met Seaters?


Hi Natasja, geen contact meer gehad. We laten het maar zitten. Volgende keer beter.

 

Groeten,

 

Hardy


Hallo @Wold. We hebben zojuist telefonisch contact gehad. Omdat het voetbalkamp al heeft plaatsgevonden, heb ik je vanuit de organisatie een ander voorstel gedaan. Ik laat het je weten zodra dit is verstuurd. :slight_smile:


:thumbsup:


Dag @Wold. Wil je mij in een privébericht de gegevens toesturen van de personen die naar de wedstrijd zullen gaan? Mijn contactpersoon heeft naam, voornaam, e-mailadres en telefoonnummer nodig. Verder moet ik doorgeven dat je 2 tickets ontvangt en deze gebruikt moeten worden door 2 personen uit hetzelfde huishouden. Als ik de gegevens heb ontvangen, stuurt mijn contactpersoon die door naar Ajax en dan nemen zij contact met je op. 


Reageer