Skip to main content

Ik heb een opmerking over de service. Ik heb nu 3 personen gesproken bij KPN over mijn verhuizing en aanpassing contract. De 1ste persoon beloofde mij een korting. Toen ik de bevestiging kreeg klopte de korting niet en de verhuisdatum. Teruggebeld, ander persoon, contract moest hij eerst online annuleren en dan zou ik gebeld worden. Niet. Ik weer bellen en deze 3de persoon wil mij de korting niet geven. 5 jaar geleden op dit adres ging ook alles al zo lastig. Heb ik een mnd zonder gezeten. Waarom KPN? Willen jullie je vaste klanten niet behouden?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @MJ3322 ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


@MJ3322 Welkom hier! Ik zie dat een  van mijn collega's een eigen topic voor je heeft aangemaakt. Excuses voor de ietwat late reactie. Oehh, dat klinkt niet best en ook niet veel belovend. Laten we vooropstellen. Wij (KPN) willen juist onze vaste klanten behouden, maar in jouw geval doen we niet bepaald ons best en dat vind ik jammer om te horen. 
First things first.. Ben je inmiddels voorzien van een nieuwe order mét de beloofde korting of moet ik iemand achter de broek aanzitten? Ik kijk graag even met je mee en maak de verhuizing graag voor je in orde. Hier heb ik je gegevens (natuurlijk) voor nodig. Zou je, mocht het nodig zijn, je gegevens willen invullen in je profiel, zoals Noordzee al aangeeft? 
Als je in een berichtje laat weten hoe als ik iets voor je kan doen, dan krijg ik er een melding van. :hugging:


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het inmiddels via een andere weg geregeld hebt. Anders hoor ik het graag! :blush:


Reageer