Skip to main content

Dat de service ronduit slecht is van zowel KPN als KPN netwerk.

Betreft aanleg glasvezelkabel;

Eerst dat KPN netwerk zonder voorbericht ongevraagd de glasvezelkabel in mijn tuin aanlegd terwijl ik zelf niet thuis was.

Daarbij komt dat de glasvezelkabel rechts van de voordeur was gelegd terwijl de meterkast links achter de voordeur is.

Toen toch een afspraak om de aansluiting in de meterkast te plaatsen.

Paar keer een sms gekregen voor de afspraak in dit geval op 11-11-2024 tussen 08:00-11:00, komt de monteur om 12:30 aanlopen.

Zonder enig voorbericht dat hij later zou komen zei ik dat ik reeds KPN aan de  lijn om een klacht in te dienen, na 4 1/2 uur wachten zei ik, ik heb nu geen tijd deze week daar ik ook andere dingen te doen hebt.

En de monteur zonder een uitleg waarom hij telaat was en zo weer wegging.

Tevens middels email naar support gestuurd betreffende situatie, nog geen antwoord terug.

Bij klantenservice kom je ook geen steek verder daarin...ze willen alleen dat je glasvezel neemt en de service ver te zoeken is.

1e keer op 24 sep gebeld betreffende de ongevraagde glasvezelkabel in mijn tuin waarbij de medewerker zegt je moet bij KPN netwerk zijn en klaar was zijn boodschap en stuurde daarna email waarin stond hoe je KPN netwerk te benaderen.

Dus hoezo service naar gaar klant, mailen gaat nagenoeg niet en telefonisch brengt ook soelaas..…

De kreet "Vragen? Wij zijn er voor je" slaat totaal nergens op!!

Heb je vragen dan zijn ze er niet !!!

Dat kan gebeuren dat een monteur wat later is. Dan is het wat uitgelopen op het vorige adres. Wees blij dat die überhaupt komt. Er staan hier zat topics op dit forum waarin de monteur helemaal niet op is komen dagen. Soms tot 2 of 3 keer toe niet.

Ik denk dat je je zelf wat flexibeler op moet stellen. Anders krijg je helemaal geen glasvezel. Die monteurs kan het niks schelen hoor. Die halen hun schouders op en gaan door naar het volgende adres.

En over een aantal jaar word koper afgesloten. Dat gaat op de lange duur echt een keer gebeuren. Dan heb jij een probleem. 

Hoi Marlon,

Het gaat niet alleen om de monteur hoor!!

Ja... maar de rest krijgt ook niet bepaald slapeloze nachten als jij een klacht indient 😉

Wat zuur dat het allemaal zo moeizaam lijkt te gaan bij jou @pbs 😕 Ik snap heel goed dat je dit slechte service vindt, er gaan meerdere dingen na elkaar mis en je weet nu ook niet waar je aan toe bent na deze misgelopen monteursafspraak. 

@Marlon92 ik vind jouw reacties een beetje vreemd en onnodig, natuurlijk kan dit ons wel wat schelen. Wij hebben als bedrijf zijnde helemaal niets aan ontevreden klanten en zijn dan ook helemaal niet blij als dit soort situaties ontstaan 🙁 

Het is wel zo, dat je voor vragen en klachten over de aanleg van de glasvezellijn, het best bij ons speciale Netwerk afdeling aan kan kloppen @pbs. De collega's van deze afdeling (KPN Netwerk) hebben meer inzichtelijk dan de medewerkers van de ‘gewone’ klantenservice, en kunnen dus ook meer inzien en voor je doen.  Als je onze gewone klantenservice blijft benaderen, zal je telkens dezelfde ervaring hebben, men zal je vertellen dat je beter contact kan zoeken met onze netwerkafdeling. Ik wil je dus wel echt aanraden omdat te doen, of bedoel je met ‘support’ dat je naar deze afdeling hebt gemaild? Zo ja, dan zal je vraag in ieder geval op de goede plek terechtkomen. Ik hoop dat het nu allemaal snel en goed voor je geregeld zal gaan worden!

@Maja van KPN 

Juist geantwoord Maja, dat is ook wat ik reeds aangaf…

@Marlon92  KPN Netwerk zeker?

Heb ook naar support gemaild en nog steeds niets vernomen, nemen de moeite niet daarvoor…

KPN (Maja) reageerd tenminste nog   

Dus ik bedoel maar......

@Marlon92 

Ik citeer jou ff ;

Ik hoop dat het nu allemaal snel en goed voor je geregeld zal gaan worden!

We gaan het meemaken

Ik heb er zelf weinig hoop op in deze ..

@Maja van KPN 

Nou Maja wat denk je!!

Wederom dat de monteur telaat kwam zonder enig bericht of telefoontje.

Dus weer geen glasvezelkabel aansluiting…

@Marlon92 

Nou Marlon hoe zat het ook alweer.…

Wat jij hoopte...was niet zo.…

En wat ik al vooraf dacht, dat kwam uit. 

Dus...…

Reageer