Skip to main content

Sinds de ochtend brand er al een rood service lampje op me modem. Ik heb alles maar ook echt letterlijk alles geprobeerd wat er op internet stond maar Het blijft het zelfde. Als ik verbinding wil maken komt er ‘uw breedband verbinding werkt niet’ te staan. Iemand die me kan helpen?

@H010 Welkom hier! Bedankt voor je bericht. Knap balen dat de verbinding (in deze tijd van quarantaine:mask: ) je ineens in de steek laat. Zou je je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd, dan kijk ik even met je mee. Postcode, huisnummer en klantnummer zijn in eerste instantie voldoende. 


Hallo @H010 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Houdt dit in dat alles weer werkt zoals het moet? Als we je kunnen helpen doen we dat graag! 


Hallo ook bij mij brand het service lampje rood. Heb de stroom er al af gehaald en opnieuw opgestart. Maakt iets uit. Dit is sinds de glasvezel aansluiting


Een rood lampje is nooit goed.  Bel de klantenservice 0800-0402. 


Meestal duidt een oranje services-lampje erop dat het aanmelden op het netwerk niet helemaal goed is gegaan. Voor de diensten maakt het niets uit maar dit betekent wel dat ie geen updates binnen zal halen. Normaal gesproken wordt dit verholpen met een reset naar fabrieksinstellingen, daarmee forceer je het modem eigenlijk om zich opnieuw aan te melden op het netwerk. Werkt dat nog niet, dan zou ik inderdaad de klantenservice even bellen.