Skip to main content

Sinds 22 oktober heb ik glasvezel. Voor de verbinding tussen het glasvezelkastje en de Experiabox V10 heb ik zelf een kabel gekocht. Die van de KPN was te kort. Vanmorgen, 29 oktober, brande het service lampje oranje. Alle kabels en stekkers losgemaakt en de box even uit laten staan. Vervolgende knipperde het service lampje oranje. Toen op de herstelknop gedrukt en nu is brand het service lampje rood. Wat is er aan de hand? 

Hoi @Mootje76, welkom hier. 

Een rood lampje betekent vaak geen diensten. Oranje lampje is dat er een of meerdere diensten niet helemaal goed werken. Normaal gesproken los je dit op door de herstelknop te gebruiken. Bij jou gaat het echter anders en wordt het lampje rood. Heb je het modem al een reset gegeven. Werkt dat? Zo niet, dan is het het snelst om even met 0800-0402 te bellen. Mijn collega kan dan meteen meekijken en actie ondernemen indien nodig. 

Heb je liever hulp via deze weg, dan mag dat uiteraard ook. Hoor ik van je als je jouw profiel hebt voorzien van gegevens. Dan kan ik jouw verbinding nalopen. 


Beste @Bart_Z dank je wel. Die optie had ik niet bij stil gestaan. Het lampje is nu groen en blijft al even groen.


Dat klinkt hoopvol. Ik begrijp dat alle diensten het nu doen? 

(Het service lampje kan trouwens soms zomaar op oranje springen. Dat is niet direct een indicatie dat er iets stuk is. Mochten al jouw diensten gewoon werken, kun je het oranje service lampje negeren.)


Beste @Erwin_ alle diensten werken. Dank je wel.


Helemaal top. Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan weten.