Skip to main content

Hoi! 
Ik heb een Experia Box v10 en het lampje boven service is rood. Alle andere lampjes zijn groen. De wifi doet het wel op mijn telefoon, maar via de tv (smart tv netflix en draadloos contact ps4) geeft hih aan dat er geen internet is. Hij is wel verbonden met het wifinetwerk, maar geeft geen internetverbinding aan.

Ik heb al geprobeerd om hem te restarten (knop zijkant) en ik heb hem uitgezet en het powersnoer uit gehaald…

Heeft iemand ook dit probleem of een oplossing? Super bedankt voor het meedenken!

 

Een rood lampje is nooit goed.  Bel de klantenservice 0800-0402. Tegen de computer die lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 


Hoi Mayram, welkom hier. 

Heb je ook contact gehad met de klantenservice via 0800-0402? Dat is de snelste manier om een omruiling van je modem of eventueel een monteur in te plannen. 

Zou je voor de zekerheid ook de modem willen resetten door het kleine resetknopje aan de achterkant met een tandenstoker ingedrukt te houden tot alle lampjes uit gaan?


Hoooii! Ik heb contact gehad met het 0800 nummer. Super goed geholpen en het lampje is groen, maar toch is het redultaat wisselend. Soms doet de draadloze verbinding op tv en ps4 en laptop het wel, en een uur later niet meer. Heel onduidelijk en lastig!


Ik zou in dit geval de WiFi manager uitvoeren op je laptop. 

Wat de PS4 en gamen betreft adviseer ik altijd om met een kabel aansluiten. Daar heb ik thuis ook een beetje hoofdpijn van gehad namelijk. :relaxed: