Skip to main content

we hebben al enige tijd problemen met o.a. TV kijken, beeld valt regelmatig (meerdere keren per avond) weg. het lampje op de modem brand oranje en later wordt het internet lampje rood.

na modem reset werk het weer voor even.

Hi @jva1234! Welkom op het forum. 

In dit soort gevallen is het beter 0800-0402 te bellen. Dan kan een medewerker direct met je meekijken en eventueel een monteur of nieuw modem aansturen. 

Als het via die weg niet lukt, laat het dan hier weten. Vul in dat geval ook je profiel in zodat we bij je gegevens kunnen. 🙂


we hebben al enige tijd problemen met o.a. TV kijken, beeld valt regelmatig (meerdere keren per avond) weg. het lampje op de modem brand oranje en later wordt het internet lampje rood.

na modem reset werk het weer voor even.

Net overgestapt en ik heb hetzelfde gedoe. Iedere dag 10x resetten. Met Ziggo had ik nooit dit gezeik. Echt klaar mee.


Hi @Big B! Ik zie dat je gereageerd hebt in het topic van iemand anders. Dit is niet handig voor de zichtbaarheid en het verhelpen van je storing. 

Als je last hebt van wegvallend internet, maak dan een eigen topic aan. Geef daarbij zoveel mogelijk relevante informatie. 

Als je per direct hulp nodig hebt, bel dan 0800-0402. Op het forum kan het wat langer duren voor je reactie krijgt.Â