Skip to main content

Hoi,

Mijn abonnement is vanochtend gewijzigd en sindsdien staat het service lampje op rood en brandt het internet lampje ook niet. Ik heb hem al uit/aan gezet.

Help want ik zit nu op hotspot te werken. 

Hallo @Afahet Ahmed Dat klinkt niet goed! Voor de zekerheid: heb je de Experia Box al een volledige reset gegeven? Meestal helpt dat. Mocht het echter niet lukken: contact opnemen met de klantenservice is het snelste. Je krijgt dan direct persoonlijke hulp van een collega die met je mee kan kijken. Je bereikt de klantenservice via de telefoon (0800-0402) of de chat via de website. 

Hier op het KPN Forum werkt het net even anders. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat alle informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt. Als je er met de community echt niet uitkomt, kunnen we uiteraard inhoudelijke hulp bieden, maar we kunnen niet meteen reageren op vragen en ook geen telefonisch contact opnemen.


Hoi Bart,

bedankt voor je snelle reactie, ik heb de modem al gereset maar zonder resultaat.

Ik kwam er niet doorheen bij de klantenservice want ik kreeg telkens dat de modem op afstand gereset wordt. via de online tool wordt ook nagekeken maar het duurt allemaal veel te lang zonder resultaat. Gevolg dat ik al de hele ochtend zonder internet zit en op hotspot moet werken.


Jammer dat het zo verloopt, @Afahet Ahmed .  Heb je ondertussen contact gehad? Zo niet, kun je dan je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven?


Hi Erwin,

uiteindelijk wel geholpen er staat voor morgen een monteur ingepland hopen dat het opgelost wordt