Skip to main content

Voor de versterker geldt hetzelfde, helemaal resetten met een tandenstoker. Daarna via een kabel aansluiten en koppelen. Dan heb je zowel op de Experiabox als op de versterker hetzelfde netwerk weer. 🙂

Beste @Alex_P ,

 

Ik had hetzelfde probleem en ook bij mij werkt de servicetool niet. Hij blijft vastzitten op het scherm van

Goedemiddag

Wij controleren nu de wifi-instellingen van de Experia Box. Dit duurt ongeveer 30 seconden.

terwijl er al minuten voorbij zijn. Ook ik heb via het ip-adres via admin ingelogd, waardoor deze het deed. Toen heb ik geprobeerd de wifinaam en het wachtwoord te veranderen. Dit is alleen het punt waar het fout gaat. Ik heb de naam en het wachtwoord verandert. Dit deed het toen ik 1 vd 2 zwarte Experia Wifi kastjes had aangesloten en het kastje had gereset (met de resetknop, want deze heeft geen tandenstoker ingang). Echter, toen ik de tweede aansloot (en ze beide opnieuw resette) kreeg ik deze wifi wel aan het begin te zien (en hij werkte), maar, 1/2 minuten later stopte deze met werken en kwam opeens de oude naam met het oude wachtwoord weer terug (ongeveer net nadat het wifi lichtje op de Experia Wifi blauw werd). Hierboven zei je iets over dat je hem er dan helemaal moet uithalen en er weer in moet doen, maar moet je dit doen VOORDAT je op de resetknop drukt of NADAT je op de resetknop hebt gedrukt? Ook als je naar Geavanceerd gaat zie je een apart blokje voor een 5GHz wifi, deze heb ik ook ingevuld (bewust met een andere naam), maar deze zie ik helemaal niet. Ook vroeg ik me af of je bij de Experia Wifi op beide kastjes op reset moet drukken, of maar op 1 (want nadat ik het op 1 gedaan had begon hij op de andere ook al te knipperen).

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

Ik kan het niet helemaal volgen. U heeft gereageerd op een topic van een jaar oud. Een KPN medewerker heeft nu dus daarom een nieuw topic voor u aangemaakt.

U heeft 2 Experia WiFi's? En welke Experiabox? 


Hoi @Luberjet, welkom op het forum!
Het klinkt alsof je via de servicetools ooit je inloggegevens hebt ingesteld. Als je je experiabox nu reset zal hij die gegevens ook weer ophalen. Als je deze wilt wijzigen kan je via deze zelfde servicetools je gegevens wijzigen en zal de experiabox die dus aanhouden. (je eventuele volgende experiabox overigens ook).
Mijn advies om de wifi experia's in te stellen is ze allebei een reset te geven en dan volgens de installatiekaart te installeren of de KPN Thuis app te gebruiken. 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!