Ook ik heb al een tijdje last van het service lampje wat regelmatig van kleur verandert zowel naar oranje als naar rood, iTV geeft dan blokkerig beeld of ik moet de tuner dan resetten.
Waar ik nu momenteel veel last bij heb is dat de opgevraagde pagina's op de PC blijft vaststaan dan moet ik even wachten dan gaat dee pas verder en in de ergste gevallen moet ik de PC resetten.
Deze problemen heb ik nu bijna 2 jaar er zijn zoveel monteurs geweest die links en rechts wat hebben gewijzigd en desondanks de oplossing komt het gewoon terug, wat hebben de monteurs gedaan o.a. verbindingen omgezet in de HVD, nieuwe poorten gegeven, modem vervangen (meerdere malen), iTV tuners vervangen (VIP5202), binnegeleiding geheel gecontroleerd en getest en als laatste een 24 annylizer er tussen gezet en het heeft helaas niest geholpen.
Mijn verbinding is een Pair-Bonding waarvan er ook 1 lijn eruit valt helaas gebeurd dit niet als de monteurs ter plaatse zijn.
1e jaar wel een korting gehad ter compensatie maar veel heb ik er niet aan gehad gezien de problemen en de bezoeken van diverse monteurs is er ook veel ergenissen te betreuren aan de aansluiting.
Het heeft geen zin om de klantenservice hierover te bellen omdat er standaard alles wordt nagelopen wat ik al diverse keren heb gedaan.
Zelf ben ik ruim 44 jaar KPN storingsmonteur geweest met name op ADSL verbindingen dus weet wel waar ik over praat, maar ook ik zou niet weten wat er nu allemaal aan de hand is met mijn eigen aansluiting.
Het enige wat nog niet is uitgeprobeerd is een Fritz!Box modem, wel de V10 modem die meerdere malen is verwisseld door de monteurs. Misschien dat dit een oplossing zou kunnen zijn ?? Maar ik wil er niet voor gaan betalen heb de afgelopen periodes wel genoeg betaald het is een probleem van KPN en niet voor mij als klant.