Skip to main content

Vanwege slecht functioneren van wifi/internet wilden we overstappen naar een andere provider. KPN nam toen contact met ons op en beloofde de wifi problemen op te lossen (de monteur zou niet eerder weggaan voordat het was opgelost) en gaf een kortingsregeling.
Volgens de serviceafdeling zijn deze afspraken 24 juni gemaakt.
KPN stuurde een monteur maar deze wist niets van de wifi problematiek, heeft wel metingen gedaan en er bleek iets te zijn met verbinding buiten af.
Een tweede monteur is gekomen (vooraf bij KPN nagevraagd of de monteur de wifi problematiek zou oplossen). Ook deze monteur heeft gemeten en er zou laswerkzaamheden nodig zijn. Een paar dagen later heeft KPN dat gedaan.
De wifi problematiek is hiermee niet opgelost.
Na een paar weken geduld werd het niet beter. KPN gebeld. Een dame wilde eerst haar vertellen op de coronasituatie maar ik wilde eerst mijn verhaal vertellen. Ik moest naar haar luisteren hoe KPN handelt in de coronatijd. Ik gaf aan dat dit niet het onderwerp was. De mevrouw verbrak toen eenzijdig de verbinding. Dit vind ik onbeschoft!!! Nog een keer gebeld, een vriendelijke dame nu maar er ging technisch iets mis. Nog een keer gebeld en met een goed bedoelende mijnheer gesproken, die na een uur tot de conclusie kwam dat en een wifimonteur moest komen. ???????? Daar belde ik voor!!!!!!!!
De monteur (voor de 3e keer) komt over een paar dagen.
KPN, aub, doe een opvolging over storingen die jullie denken op te lossen. Informeer de klant persoonlijk hierover. Eigenlijk hebben we nu spijt dat we de overstap naar een andere provider niet gedaan hebben.