Skip to main content

Beste KPN,

Vandaag ben ik benaderd door Serviceteamm, Ik dacht in eerste instantie met KPN zelf te spreken want telefonisch klinkt “serviceteam namens KPN” niet als een externe instantie, dit is gewoon pure misleiding. Telefonisch wordt je onder druk gezet om een contract aan te gaan en dit direct via de mail te bevestigen. In alle communicatie lijkt het alsof je met KPN te maken hebt, maar onderaan de mail staan de contactgegevens van Serviceteamm.

 

Waarom werkt KPN met zulke misleidende partijen samen? Dit spiegelt ook slecht af op KPN!

Klacht indienen via Meldpunt Telemarketing. Zulke organisaties mogen jou helemaal niet bellen. KPN belt mij overigens nooit zomaar omdat ik klant ben.

Je kunt overwegen om je aan te melden bij het Onderzoekfilter...


Klacht indienen via Meldpunt Telemarketing. Zulke organisaties mogen jou helemaal niet bellen. KPN belt mij overigens nooit zomaar omdat ik klant ben.

Je kunt overwegen om je aan te melden bij het Onderzoekfilter...

Hoi @Dennis van 't Wel en welkom hier! 

Heel irritant zulke telefoontjes en niet gewenst natuurlijk. Ik kan niet anders dan me aansluiten bij het antwoord van @fdpg1963. Hopelijk kun je hiermee verder uit de voeten!


Klacht indienen via Meldpunt Telemarketing. Zulke organisaties mogen jou helemaal niet bellen. KPN belt mij overigens nooit zomaar omdat ik klant ben.

Je kunt overwegen om je aan te melden bij het Onderzoekfilter...

Hoi @Dennis van 't Wel en welkom hier! 

Heel irritant zulke telefoontjes en niet gewenst natuurlijk. Ik kan niet anders dan me aansluiten bij het antwoord van @fdpg1963. Hopelijk kun je hiermee verder uit de voeten!

Dag Jan,

 

Bedankt voor uw reactie,

heeft KPN dan geen richtlijnen voor hoe partners/doorverkopers jullie producten mogen aanbieden? Dit is toch ook iets wat op uw eigen organisatie slecht weerspiegelt, of is het enigste belang van KPN: verkopen, verkopen, verkopen?


Klacht indienen via Meldpunt Telemarketing. Zulke organisaties mogen jou helemaal niet bellen. KPN belt mij overigens nooit zomaar omdat ik klant ben.

Je kunt overwegen om je aan te melden bij het Onderzoekfilter...

Hoi @Dennis van 't Wel en welkom hier! 

Heel irritant zulke telefoontjes en niet gewenst natuurlijk. Ik kan niet anders dan me aansluiten bij het antwoord van @fdpg1963. Hopelijk kun je hiermee verder uit de voeten!

Dag Jan,

 

Bedankt voor uw reactie,

heeft KPN dan geen richtlijnen voor hoe partners/doorverkopers jullie producten mogen aanbieden? Dit is toch ook iets wat op uw eigen organisatie slecht weerspiegelt, of is het enigste belang van KPN: verkopen, verkopen, verkopen?

Graag gedaan :)

Maar nee, dat is zeker niet ons enige belang al kan ik me afgaande op je ervaring indenken dat je er anders tegenaan kijkt. Daarom is het ook belangrijk om hier melding van te maken. We krijgen deze signalen natuurlijk vaker door en weet ook dat we dit serieus nemen; zoals je zelf al aangeeft, is dit geen goede 'reclame' voor ons!