Skip to main content

Dag,

Had vandaag aantal keren rood lampje op modem, geen internet.

Kan gebeuren,  maar wilde even checken waar het was via de servicetool van kpn.

Vul keurig postcode en huisnummer in, krijg melding dat er geen problemen in de buurt  zijn,  maar dat men graag de verbinding met het modem wil checken.

Prima, dus verder geklikt, log in op mijnkpn, krijg ik een check op een andere postcode te zien (is de postcode van mijn moeder die dat niet met woont, 30 km verderop, maar daar woon ikzelf ook al 40 jaar niet meer en ook geen abonnement van dat adres toegevoegd in mijnkpn).

Die postcode kan ik ook niet kan aanpassen, dus check of mijn modem te bereiken is werkt dan ook niet natuurlijk...…

De mijnkpn app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd,  maakt niets uit...…

Was vorige maand al zo op mijn mobiel; nu nieuwe mobiel, maar zelfde probleem, dus lijkt me ook geen cookies probleem......

Iemand enig idee??

Gr,

Bart

 

Hey @abcbouma, goede vraag! Dit kan eigenlijk alleen voorkomen als er wel twee vaste abonnementen in dezelfde MijnKPN gekoppeld zijn. Je geeft aan dat je geen ander vast abonnement gekoppeld hebt. Maar, ik heb even gekeken naar het mailadres dat je hier gebruikt, en ik zie daar wél twee vaste abonnementen. Eentje op het adres dat ook in je profiel staat. En een al opgeheven abonnement in Leeuwarden. Ik neem aan dat dit het oude abonnement was van je moeder. Als je deze zelf niet ziet in je MijnKPN, dan kun je dit zelf ook niet loskoppelen. Dus daarvoor heb ik nu een melding gedaan. Binnen een dag of twee zal dat opgeheven abonnement uit je MijnKPN verdwenen zijn. En dan werken de service tools weer zoals het hoort 👍🏻


Hé, top!

Ik snapte er al niks van.

Fijn dat je dit zo oppakt, was al lastig genoeg om uit te leggen 😁.

Wacht eventjes af om de check nog eens te proberen.

THANKS!!!

Gr,

Bart