Skip to main content

Hoi inmiddels 2022, de service tool werkt voor mij in ieder geval wel.

Uitkomst is dat er naar de centrale niks mis is, intern is er iets te verbeteren aan de bekabeling. Dat zegt het scherm. 

Mooie uitkomst, zelfs een knop om dan verder te gaan. Helaas verwijst deze naar niet bestaande link op de KPN-site. Ehhh dat is gewoon slecht, ja toch? Een 404 error op KPN's eigen link op de eigen site.…

En hoe nu verder? Heel benieuwd namelijk wat er intern mijn huis verbeterd kan worden opdat glasvezel aangesloten aansluiting, enorm vaak freeze op TV-box (opname, gids, terugkijken) heeft.

 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

 

 

 


Hier hetzelfde probleem sinds 2 dagen! Ervoor altijd 300 WiFi snelheid gehad met een abbo van 500.. prima.. tot 2 dagen terug ineens zakte naar 50 en af en toe wegvallen..

wifi manager heeft ook bij mij deze melding en daarna een error bij de eventuele oplossing!! Heeeeel irritant. 


Hallo @Fred Segal & @DaveP, op dit moment kampen we met een storing bij de servicetools. Klanten krijgen 404 meldingen. Onze technische mensen zijn inmiddels op de hoogte en gaan dit uiteraard verhelpen. De verwachting is dat halverwege deze week alles weer draait zoals het hoort.