Skip to main content

Ik ervaar iets soortgelijks. Als ik een analyse doe van het bedraadde internet (dat is het advies wat werd gegeven) dan ben ik op deze pagina:
https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen.htm#/problemen-en-storingen/internet
met mijn bedraadde laptop. Als ik dan op “Start de controle” druk, dan opent een nieuw scherm waarin wordt gemeld dat de verbinding wordt gecontroleerd.
Ik krijg dan de melding “De KPN verbinding werkt correct, maar je verbinding thuis is geblokkeerd” en een button “Probleem oplossen”.
Als ik die indruk kom ik op de pagina met de header “Servicetool geen diensten” maar die pagina laadt niet. Het lijkt of dit niet werkt.
Ik ben ingelogd. Ik denk dat dit is wat Johny bedoelt.
 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @metam1964, dat klinkt ingewikkeld. Je komt er niet uit met de servicetool op onze website lees ik, deze geeft aan dat je verbinding correct werkt maar geblokkeerd is. 

Afgezien van de servicetool, werkt je internetverbinding wel? Heb je eventueel ook Interactieve TV en zo ja, werkt dit? Het kan ook helpen om het vanuit een andere internetbrowser (zoals Google Chrome of Mozilla Firefox) te proberen, of vanaf een ander apparaat.