Skip to main content

Hallo,

Een paar maanden geleden heb ik mijn pakket geupgrade van 500MB glasvezel naar 1 GB. Op 25 maart kreeg ik vervolgens deze vage mail:
“U hebt bij ons een bestelling geplaatst.

We hebben helaas meer tijd nodig om uw bestelling klaar te maken. Dit komt door technische redenen. Sorry daarvoor. U ontvangt zo snel mogelijk meer informatie over uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice”

Inmiddels is het bijna 2 maanden later. Geen aanpassing, geen bericht. Zo moeilijk kan het toch niet zijn???

Hallo @TheLionKing ,

Dan stond er een eerdere bestelling open in het systeem. 
 

Bel zo vanaf 8.00 naar 0800-0402. Dan regelen ze het daar meteen. En als die blokkade onverhoopt nog steeds openstaat, dan kunnen ze een ticket inschieten richting de backoffice om die blokkade te laten verwijderen. Vraag daar dan wel om in het telefoongesprek. 


Zo moeilijk kan het toch niet zijn???

Zou je denken, hè?! Maar er kunnen verschillende technische redenen zijn waarom een wijziging niet direct verwerkt kunnen worden. 

Heb je intussen al contact opgenomen met onze klantenservice? 

Ik kijk anders graag met je mee en dat kan op basis van jouw klantgegevens. Wil je deze invullen in jouw Forum profiel
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.
Graag jouw volledige naam en geboortedatum, klantnummer + postcode en huisnummer.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Dankjewel @Shyrin_ & @Noordzee voor jullie reacties. Ik heb gisteren contact gehad met de klantenservice en zij konden helaas geen bestelling vinden in het systeem. Vreemd. 

Dus de wijziging nog een keer doorgegeven en nu lijkt het wel opgepakt te worden. 

 


Mooi zo @TheLionKing. Goed dat je gebeld hebt met de klantenservice.