Skip to main content

Beste kpn

 

Sinds 11 maart wordt ik dagelijks 2 x door jullie gesmst dat er een storing is gevolgd door een opgelost sms.

Sinds 11 maart is er idd ook minimaal 2x per dag geen glas.

 

Als ik jullie bel kan niemand iets inzien of mij aangeven wat het probleem is. 

Mn buren hebben het zelfde probleem.

Mijn vraag, wanneer wordt dit definitief opgelost want dit begint wel vervelend te worden nu.

 

Ik meermaals gebeld en nu is er een ticket aan gemaakt waardoor de storing volgens jullie sinds vandaag speelt. Dat lijkt me echter niet.

 

Wanneer kan ik een oplossing verwachten?

En weer ligt de boel er uit


Oef, dat is niet fijn, @Dikkedikkie reist. Zowel de uitval als de continue sms’jes. Wel fijn dat er nu toch een ticket is, dan kunnen we er ook wat aan gaan doen. Als je jouw forumprofiel zou willen invullen, dan kan ik meekijken wat de status is. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt.


Aangevuld @Erik_ 

 

ik heb zojuist SL Joost aan de foon gehad.

Die gaat er achteraan.

 

Maar meekijken mag altijd natuurlijk.


En weer ligt het er uit


En weer weg


Weer Joost aan de telefoon gehad.

 

Bij sl kan met niets voor me doen omdat dit issue blijkbaar  niet onder hen valt?

@Erik_  graag assistentie in deze want dit kan niet zo


Dank voor de gegevens, @Dikkedikkie reist. Ik heb eerst gekeken naar het ticket en de daadwerkelijke uitval. In dat ticket zie ik dat er gisteren wordt verwezen naar een algemene storing. Als ik dat nakijk zie ik dat er inderdaad een lopende storing was. Initieel begonnen op 2 maart, maar toen met een heel beperkte impact. En vanaf de 11, het moment dat jij ook sms’jes begon te krijgen, werd de impact wat groter. Dan gaan we ook mensen informeren met een sms. 

Alleen wat ik zie gebeuren met deze storing is dat die dan steeds werd afgemeld, en een paar uur later weer aangemeld. En dan wordt ook opnieuw een sms gestuurd. Dat hoor natuurlijk niet zo. Waarom dit hier zo is gegaan kan ik niet zien. Maar ik kan hier wel feedback over indienen, wat ik zodadelijk ook zal doen. Want het is ook gewoon heel irritant om steeds sms te krijgen.

De storing staat op dit moment weer afgemeld, en dus als opgelost. Heb je sinds gisteren nog weer uitval gehad?

 


Hai,

 

gister is het glas lampje weer 2x uit geweest. heel ff maar voor 1 of 2 minuten maar toch. Heel vervelend als je thuis werkt.

Vandaag, geen idee want ik werk momentele elders waar de lijn wel up blijft 😉.

Die smsjes, het is zo maar dat vind ik nog niet eens het belangrijkste. De storing opgelost krijgen is veel belangrijker, dan stoppen de smsjes vanzelf ;)

Het is idd een algemene storing. Een monteur naar mijn woning sturen leek me dan ook vrij zinloos. Dat gaf ik ook aan bij de klantenservice.

 

 


Goedemorgen,

 

gister heeft ie er alweer tig keer uit gelegen.

NU vandaag weer 2 keer.

Ik bel de SL. Joost is er niet dus men kan mij niet helpen.

Men geeft aan dat er wellicht gemaild is om na te gaan wat het probleem is. Dat gebeurt bij SL blijkbaar vanuit de eigen mail bak.

Niemand kan dus zien wat daar wordt gedaan door de medewerker als de medewerker zelf niet aanwezig is. 
Wat als de medewerker nou langdurig of plotseling afwezig is? Dan kan het hele verhaal dus weer opnieuw beginnen?

Graag actie in deze. Dit speelt nu al 13 dagen.Het probleem met de DSLAM speelt (heb ik mij laten vertellen door Joost) al sinds 2 maart.
 


Ik heb er naar gekeken @Dikkedikkie reist. Ik zie dat het ticket nog openstaat. De storing bleek, helaas, toch nog niet volledig opgelost. Waardoor je hier ook weer last van hebt gehad. De collega die het ticket in behandeling heeft, heeft hier gisteren nog weer naar gekeken. Hij geeft aan dat het toen in orde leek. Hij controleert maandag nog een keer en neemt dan contact met je op voor vervolgstappen als er nog wel problemen zijn. En voor financiële afronding als het dan wel opgelost is. 


@Erik_ dank je wel voor je genomen moeite. Het gaat mij niet om de financiele compensatie, meer om een stabiele verbinding ;)


@Erik_  het werkt allemaal weer😀


@Erik_  het werkt allemaal weer😀

Top, goed om te horen!

 

@Erik_ dank je wel voor je genomen moeite. Het gaat mij niet om de financiele compensatie, meer om een stabiele verbinding ;)

Snap ik, maar je hebt uiteindelijk wel steeds zonder diensten gezeten de afgelopen tijd. Dus daar hoort dan ook compensatie bij :)