Skip to main content

Sinds vrijdag 28 juli zitten wij al zonder internet en TV.

 

Meteen die vrijdag via de website gekeken of er een storing was, deze was er niet dus via de site een monteur geregeld. Deze kwam echter pas de maandag 31 juli. Er is dus al een heel weekend zonder internet en TV over heen gegaan voordat er iemand naar ging kijken.

 

De monteur van maandag heeft het probleem niet kunnen oplossen en heeft een afspraak voor de dag erna ingepland met monteurs van KPN netwerk. 

Dinsdag 1 augustus kwamen er 3 monteurs over de vloer welke 2 uur lang bezig waren. Het probleem was nog steeds niet opgelost. Er zou iets mis zijn met de wijkcentrale, de monteurs hebben het doorgezet bij KPN netwerk en er zou iemand komen die het wel zou kunnen oplossen. 

 

Einde van de dag woensdag 2 augustus nog niks vernomen van vervolgstappen. Na proberen te bellen werd er niet opgenomen.

 

Donderdag 3 augustus, meerdere malen geprobeerd contact op te nemen. Nogmaals geen gehoor.

 

Vrijdag 4 augustus, eindelijk contact gehad met KPN netwerk. Ze gingen er naar kijken en ik zou worden teruggebeld. Dit is niet gebeurd…

Zaterdag 5 augustus. Weer contact opgenomen, zelfde verhaal ik zou worden teruggebeld om een afspraak in te plannen. Drie keer raden... weer niet teruggebeld.

Maandag 7 augustus, in de ochtend gebeld en het hele verhaal hierboven medegedeeld. Ze gingen actie ondernemen met het vriendelijke verzoek om na 3 uur weer te bellen voor een update. Om 3 uur gebeld. Ja hoor het is gelukt, morgen dinsdag 8 augustus komen er monteurs naar de wijkcentrale kijken. Ze kunnen echter alleen tussen 17:00 en 19:00 komen.

 

Inmiddels is het dinsdagavond 8 augustus... geen monteur te bekennen, geen contact hierover gekregen. En aangezien KPN netwerk maar bereikbaar is tot half 6, gaat er weer een dag voorbij zonder dat het internet en de TV het doet.

 

In een poging om via het forum wel snel actie te krijgen type ik dit bericht.

Ik verwacht zowel dat de verbinding tijdig wordt hersteld en dat ik wordt gecompenseerd voor de tijd die ik kwijt ben aan contact opzoeken en voor de tijd waarin er geen verbinding is geweest.

 

Groet,

 

D.J.

Goedemorgen @D.J.L. en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai.

Dat is al een behoorlijke tijd dat je zonder diensten zit en dat moet natuurlijk zo snel mogelijk worden opgelost dus goed dat je ook via deze weg aan de spreekwoordelijke bel trekt. De tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten, zullen we uiteraard voor je compenseren, dat gaat helemaal goedkomen. Is er gisteravond uiteindelijk nog iemand op komen dagen? Ik wil je in ieder geval alvast vragen om je forumprofiel voor me in te vullen en zou je een seintje kunnen geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kijk ik vanuit daar graag verder en hopelijk kunnen we het probleem dan zo snel mogelijk voor je fixen 🙏🏻


Goedemorgen @JanZ_ ,

 

Bedankt voor de snelle reactie!

Er is blijkbaar gisteravond laat iemand bij de wijkcentrale geweest, echter niet bij ons thuis. Ook is het probleem helaas nog niet verholpen. Ik heb weer met KPN netwerk gebeld, en die zeggen wederom dat ze terug zullen bellen. Eerst zien, dan geloven.

 

Ik heb mijn profiel zo veel mogelijk ingevuld. Hopelijk dat er via jou enige spoed achter gezet kan worden.

 

Alvast bedankt


Goedemorgen @JanZ_ ,

 

Bedankt voor de snelle reactie!

Er is blijkbaar gisteravond laat iemand bij de wijkcentrale geweest, echter niet bij ons thuis. Ook is het probleem helaas nog niet verholpen. Ik heb weer met KPN netwerk gebeld, en die zeggen wederom dat ze terug zullen bellen. Eerst zien, dan geloven.

 

Ik heb mijn profiel zo veel mogelijk ingevuld. Hopelijk dat er via jou enige spoed achter gezet kan worden.

 

Alvast bedankt

Dankjewel @D.J.L..

Ik heb iemand aan de mouw getrokken die hier vaart achter probeert te krijgen! Zodra ik meer weet, laat ik je dat weten! 


Hi @JanZ_ 

Gelukkig is de verbinding dan eindelijk hersteld. Bedankt voor het snel handelen!

De monteur gaf wel aan dat er maar 5cm kabel in de cassete zit in plaats van 1m of iets dergelijks. Kan hier een notitie van gemaakt worden in het geval er een toekomstige storing in de wijkcentrale is?

Ook de vraag hoe de compensatie verder in zijn werk gaat. Net namelijk een mail met de factuur gekregen waarop nog het volledige maandbedrag staat.

 

Vriendelijke groet,

 

D.J.


Hi @JanZ_ 

Gelukkig is de verbinding dan eindelijk hersteld. Bedankt voor het snel handelen!

De monteur gaf wel aan dat er maar 5cm kabel in de cassete zit in plaats van 1m of iets dergelijks. Kan hier een notitie van gemaakt worden in het geval er een toekomstige storing in de wijkcentrale is?

Ook de vraag hoe de compensatie verder in zijn werk gaat. Net namelijk een mail met de factuur gekregen waarop nog het volledige maandbedrag staat.

 

Vriendelijke groet,

 

D.J.

Goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen @D.J.L.!

Wat betreft de compensatie; dat maak ik voor je in orde. Je hebt als ik het goed begrijp, sinds 28 juli zonder diensten gezeten dus dat is een periode van 2 weken. Ik zal er voor zorgen dat dit op de volgende factuur weer wordt verrekend.

Mocht je hier nog vragen over hebben tegen de tijd dat je deze factuur ontvangt, laat het mij dan vooral via deze weg weten!