Skip to main content

Beste,

 

Ik zit inmiddels al 13 september 11u15 met een storing aan de glasvezel, die schijnt ergens geraakt te zijn tijdens werkzaamheden. Kunnen jullie niks aan doen verder. 

Nu hebben ik na een het eerste weekend diverse keren gebeld te hebben een backup dongle gekregen, de data bundel die daarop zal is begin vorige week ergens op gegaan. Nu hebben ongeweer weer 5,6 gebeld gebeld, het lijkt lastig te zijn om die dongle weer te upgraden met een aantal GB waardoor we weet het hele weekend zonder internet/tv hebben gezeten. We hebben nu steeds een hotspot gemaakt om toch wat te kunnen, waardoor het apparaat met de hotspot weer steeds leeg is. 

 

wat bezonder vermoeiend is dat steeds erachteraan moeten bellen en niemand die een idee heeft wanneer de storing word opgelost.

 

Ik heb al eens gevraagd of niet gewoon weer tijdelijk de dsl lijn geactiveerd kan worden maar ook dat blijkt lastig.

 

Mijn vraag is nu of er niet eens een fatsoendelijke(tijdelijke) oplossing kan komen voor dit probleem?

 

met vriendelijke groet,

 

Christian M.

Hallo @Reiem, welkom! Wat balen dat het nu al zo lang duurt! Jammer om te lezen dat de dongle niet opgewaardeerd wordt. Hoe staat het er nu voor? Is de storing inmiddels opgelost? 

 

Voor dit soort vragen kan je het beste bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

 

Dat gezegde hebbende: mocht het nog niet opgelost zijn, help ik natuurlijk graag verder. Hebben jullie ook mobiel van KPN? Dan kan ik een 100 GB bundel op het abonnement zetten, zodat je daar ook gebruik van kunt maken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres, klantnummer en 06-nummer(s)? Dan kijk ik hoe het met de verstoring staat en wat we kunnen doen aan het mobiele internet.