Skip to main content

Sinds twee dagen constant storing van het KPN netwerk.  

 

Er is geen internet verbinding

Geen TV

 

Soms na tijdje werkt het weer,  ook al paar stroom eraf en erop dan werkte het weer.  Om vervolgens na een paar uur weer storing te hebben. 

 

Wat is er aan de hand in de omgeving Rotterdam Nesselande 

Niets werkt meer geen TV geen internet dus ook niet kunnen (thuis)werken,  al paar keer gereset maar er wordt geen verbinding meer gemaakt.

Leest er iemand van KPN mee?  ik wil dit graag snel opgelost hebben.

Ben afhankelijk van internet ivm mijn werk

 


Heb je al gekeken op de site of er een storing in jouw omgeving is of is het alleen bij jou? Bel eventueel de klantenservice 0800-0402. 


Nee geen storing op mijn adres,  ben ze aan het bellen.  wachttijd ca 12 minuten😤


Heb je glasvezel? Zoja branden alle lampjes op het glasvezelkastje?


Nou alles werkt weer nu.  maar dat is steeds.  dan valt het over een uur of een paar uur weer uit.

Zo was het tenminste de laatste twee dagen.

Ik heb glasvezel. alles brand.

KPN tool geeft geen storingen.

Het lijkt wel of het model er af en toe de geest aan geeft. 

 


Welk type modem heb je en gaan daar rode lampjes op branden bij uitval?


V12  ik zal het checken als hij weer uitvalt.  Wel goede tip trouwens


Ha @RobertBrand, als ik de metingen zo zie, lijkt het me inderdaad goed dat ik een nieuwe Box 12 toestuur. Deze ligt vanaf aankomende maandag 14.30 uur klaar bij de Primera in jouw buurt. Als jij jouw Box 12 inlevert (wel even in een doos stoppen), dan krijg je de nieuwe direct mee. Je ontvangt nog een sms met meer informatie. Wil je nog even laten weten of het hiermee opgelost is?


Beste Marcia,

Bedankt voor de snelle actie,  ik hoop dat een nieuwe V12 e.e.a zal oplossen. 

 


Vanmiddag de nieuwe V12 opgehaald en geïnstalleerd.  

Na aansluiten was er geen internetverbinding.   Even later weer wel. Het viel me op dat het onderste lampje op het NT kastje niet brandde.   Vanavond staat de TV aan en regelmatig  valt de verbinding weg.  Het lampje op het NT glasvezel kastje is dan uit.   even later brand het weer en is er weer internet.    Inmiddels ook de kabel vervangen tussen de V12 en NT kastje.  maar dit helpt niet.

Het lijkt erop dat het probleem in het NT kastje  zit. 

Wat nu?

 

 


Hè wat rot! Heb je het NT kastje al eens 2 minuten stroomloos gemaakt? Zo nee, wil je dat eens doen? Zo ja, dan is misschien een monteur op z'n plaats. Ik kan dit aanvragen voor je, maar ben niet 24/7 aanwezig hier. Je kunt dan het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen je dan direct verder helpen. Mocht je wel willen dat ik je verder help, laat je dan weten wanneer een monteur jou het beste uit zou kunnen komen?


Ik ga bellen,