Skip to main content

Om gelijk met de deur in huis te vallen…  Wat een teleurstellend bedrijf is KPN! Ik heb een zakelijk abonnement vanwege mijn eigen bedrijf!ik heb geen internet en geen tv vanaf 02-06-2022 en het is nu 6-6-2022! Omdat ons glasvezel verkeerd is aangesloten.. ik ben al vanaf 02-06-2022 aan het bellen en doen en laten ons steeds wachten. Ik loop hierdoor goed geld mis met mijn bedrijf. Als je KPN belt en meld dat je een bedrijf hebt krijg je als antwoord: maar u heeft geen 1000 man personeel dus zit er geen spoed achter. Ik vind dit schandalig! 

Heeft u een Klein Zakelijk abonnement? Of KPN EEN?


Klein zakelijk..


Hoi @Romano macho, welkom bij ons op het forum. Geen verbinding hebben is altijd vervelend, maar als je de verbinding zakelijk gebruikt helemaal natuurlijk. Op je forumprofiel staan geen gegevens, daardoor kan ik er niet veel meer over zeggen. Uit je bericht begrijp ik ook dat er al aan gewerkt wordt, de kans is groot dat ik er ook niets aan kan veranderen of versnellen. 

Als de verbinding er volledig uit ligt is het altijd het beste en snelste om te bellen met onze klantenservice, Voor een consumenten aansluiting kan dat naar 0800-0402 en voor een zakelijke aansluiting naar 0800-0403.