Skip to main content

Ik heb sinds gisteren geen internet en tv. Er is een ticket aangemaakt door de klantenservice en zou binnen 24 uur gebeld worden. Nu zijn we 27 uur verder en ben nog niet gebeld. De laatste medewerker van de klantenservice zegt dat het nu 3 dagen kan duren voordat ik gebeld wordt. Ik heb samen met de eerste medewerker diverse stappen doorlopen maar niets werkt. Wat is er aan de hand en waarom duurt het zo lang?

Hallo @Daan79  en welkom op het forum. Ik hoop dat het inmiddels allemaal weer werkt!

Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld en ik heb je gegevens erbij gepakt om te kijken of de storing inmiddels is verholpen. Ik zie dat er gisteren contact is geweest over de wifi, werkt dit inmiddels goed? Mocht je nog merken dat de wifi nog niet optimaal werkt, dan kan het volgende topic je helpen om de wifipunten opnieuw in te stellen:  Een schone installatie van SuperWifi punten.

En vanochtend is er contact geweest over de muurbeugel, daar is een nieuwe voor onderweg en deze ontvang je zo snel mogelijk. 


Yes, het is opgelost 😀


Top! Dat vind ik fijn te lezen. Dankjewel voor je berichtje en geniet van je dag!Â