Skip to main content

Sinds een maand in mijn nieuwbouw huis en voor KPN gekozen voor de glasvezel verbinding en de vele positieve ervaringen van vrienden. maar sinds 22-03-2023 een kabelbreuk buiten het huis. direct doorgegeven en de dag erop een monteur langs gekomen. na dat de monteur was langs geweest en had aangegeven dat het een kabelbreuk betrof (wat ik al direct had aangegeven bij het melden) waar hij niks aan kon doen en de melding (ticket) moest doorzetten. niks meer vernomen en dagelijks gebeld naar KPN (want zelf doen ze niet aan informatie verstrekking per mail of andere opties). maar ze gaven iedere keer het zelfde aan dat je maar gewoon moet wachten maar niks geen oplossing geven. na 7 dagen en nog een keer een monteur op dag 8 die precies het zelfde aangeeft als de 1 monteur. eindelijk een nood pakket opgestuurd te krijgen (na veel zeuren en gedoe) ( moet het nog ontvangen ) krijg ik een mail dat de Nood pakket ook nog is gewoon een gelimiteerd data bundel is van 100 GB wat ik makkelijk binnen 1 week heb verbruik. en dit is dan ook de enige hulp die KPN geeft. geen uitzicht wanneer het nu wel opgelost is en gewoon totaal geen hulp (en veel stress en gedoe) daar betaal je dan per jaar makkelijk meer dan 500 euro voor.

Hi @X. Bom! Begrijp ik goed dat er al een ticket loopt? In dat geval is het beter om toch 0800-0402 te bellen. Ik heb als moderator niet meer informatie hierover dan de medewerkers aan de telefoon. 

Wel snap ik dat een week zonder internet enorm vervelend is. Wel goed te horen dat in ieder geval een tijdelijk pakket is gegeven.Â