Sinds 26 april 16:00 geen internet en tv op ons adres in postcodegebied 2223EG. Op website staat sinds 21:03. Dit is dus niet correct. Donderdag 28 april zou tussen 13:00 en 17:00 monteur langskomen. Zonder aankondiging niet langgekomen. Telefonisch contact gehad met helpdesk met een aardige, meelevende medewerker. Vraag gesteld of het onderdeel was van een grotere storing. Dit was niet het geval. Doorlooptijd op website verschoof van vannacht 01:00 uur maar vanmorgen 09:00 uur naar 13:00 uur vanmiddag. Krijg net een automatische sms dat het onderdeel is van een grotere storing en dat ze mij niet meer individueel kunnen helpen. Ik kan me dit eerlijk gezegd niet voorstellen. Geen signalen van de buren dat ze al sinds afgelopen dinsdag niets meer kunnen. En belangrijker: de oplevering van de verbinding in januari ging ook heel moeizaam ivm administratieve uitdagingen bij backoffice. Dit heeft toen 2 weken geduurd en na lang aandringen door de monteur intern bij KPN is het geëscaleerd bij een manager en was het binnen een uur op afstand opgelost met de bijbehorende excuses dat het veel te lang heeft geduurd. Ik zou heel graag gechecked willen hebben of de storing inderdaad onderdeel is van een grotere storing in dit gebied of dat het automatisch gegenereerde mails zijn waarbij eindtijd steeds 5 uur opschuift. We vanmiddag een mail krijgen dat het over het weekend heen gaat. En er over twee weken blijkt het toch hetzelfde is als bij aanleg van de verbinding.
Beantwoord
Sinds 3 dagen geen diensten meer op 2223EG, maar niemand kan me vertellen wat er precies aan de hand is
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.