Skip to main content

Hoi, 

Sinds 3 februari geen tv en internet meer. Er wordt aangegeven dat er een storing is, waarvan de eindtijd telkens veranderd. Ik heb al een aantal keer contact gezocht met kpn, omdat ik graag een oplossing wil en wil weten waar dit probleem vandaan komt, maar krijg te horen dat ik het maar moet afwachten. Heel erg vervelend dit! 

Hoi @Charleen, welkom bij ons op het forum. Een storing is altijd vervelend, maar als je niet weet wanneer het opgelost zal zijn is het extra vervelend. Heb je al telefonisch contact (0800-0402) met ons gehad om te kijken om er via die weg meer over verteld kon worden?

Op je profiel staan geen gegevens, daardoor kunnen wij er niet meer over zeggen. Het zou kunnen zijn dat de oorzaak van de verstoring op een moeilijk bereikbare plek zit (onder een bouwterrein bijvoorbeeld) wat het herstel bemoeilijkt. Of dat in dit geval zo is kunnen we niet zeggen zonder gegevens dus. Hopelijk kan er telefonisch meer over uitgelegd worden.


Hoi Jasper,

Bedankt voor je bericht! Ik heb mijn profiel aangepast en mijn gegevens ingevuld. Ik heb inderdaad al telefonisch contact gehad met jullie, ik kreeg te horen dat er idd een storing is, maar niet wat de oorzaak is. Ik ben ook de enige in mijn portiek die last van deze storing heeft. Mijn naaste buren maken ook gebruik van kpn glasvezel en hebben deze storing niet. Mijn glasvezel kastje geeft een rood lichtje bij "alarm" 


Ik zie inderdaad ook dat je last hebt van een storing @Charleen. Ik kan niet zien wat de storing precies is, je bent in ieder geval niet de enige. Het kan zijn dat het een aansluiting in een centrale is, waar jij op bent aangesloten en je directe buren niet. Er wordt aan gewerkt. Ik heb ook navraag voor je gedaan om te kijken of we er meer informatie over kunnen vinden.

Heb je trouwens ook een KPN mobiel abonnement? Zo ja, kan je die ook aan je profiel toevoegen? Dan kunnen we kijken of we je daar extra data kunnen geven zodat je dat tijdens de storing meer kunt gebruiken.


Oke bedankt. Er is vrijdag wel een bedrijf geweest die is gaan graven in de straat, misschien dat het probleem daar is ontstaan en nee, ik heb geen mobiel abonnement van kpn

 


Ik heb zojuist de melding gekregen dat de verstoring verholpen zou moeten zijn @Charleen. Hoor natuurlijk graag of dit het geval is. Mochten er toch nog problemen zijn hoor ik dat natuurlijk ook graag, ga ik kijken naar de verdere oplossing.