Skip to main content

Sinds 3 maanden heb ik weer heel slecht bereik soms geen internet en dan weer wel 3 maanden geleden zijn ze bij ins in de straat geweest om onderhoud kastje sinds die tijd is het weer bar slecht bereik wifi we hebben ook bekabel gedaan zelfde probleem al jaren bij kpn maar de laatse jaar is het heel slecht ik betaal genoeg in de maand heb 200mb voor ons meer als genoeg maar dit vind ik toch diep triest elke keer dan wel internet en dan weer niet ik hoop dat jullie dit snel oplossen want anders ga ik maar eens kijken naar een andere provider ben hier wel een beetje klaar mee jullie vragen zoveel in de maand verwacht ik ook dat het goed werkende internet heb en ja we hebben ook al met de kabel bedrading gedaan is en blijft gewoon het zelfde probleem houden kpn ik hoop toch nu dat jullie het eens op gaan lossen de glasvezelnetwerk 

Heb je dit al eerder gemeld bij de klantenservice?


Ja zekers al meerdere keren


Hoi @Kenzo2016, slechte wifi dus. Dit sinds onderhoud, dat begrijp ik goed toch?

Je hebt hier al vaker contact over gehad. 


Hoi ja klopt begin van het jaar ook al contact gehad en begin april al toen ging het weer goed ze waren iets vergeten ofzo in het kastje waar ze onderhoud hadden en laatst ook al contact gehad en had gezegd dat het sinds het onderhoud bij het kastje weer slechte verbinding heb alles gedaan resetten glasvezel kastje 2 minuten zonder stroom gehad alles gedaan toen heb ik gebeld maar wie ik toen aan de telefoon had geen idee maar die zei ijskoud ja hier kan ik niks aan doen en ze gooide zo de telefoon op ja dan heb ik het een beetje gehad ik betaal genoeg in de maand en dan mag ik ook verwachten dat ik goede verbinding heb. Het gaat nu met vlagen iets beter maar dit is toch niet normaal als je belt dat je zo wordt behandeld vandaar dat ik het ook op forum had gezet. 


Als ik het goed begrijp is het voornamelijk de wifi waar je de problemen mee ervaart. 

Want bekabeld gaat het allemaal goed. Tv ook ga ik vanuit. 

Heb je deze tips al doorgelopen. Daarmee kun je de wifi optimaliseren. Het is mij nog niet duidelijk of je dat al gedaan hebt. 

 


Ja dat heb ik allemaal gedaan gisteren weer gedaan en tot nu toe gaat het goed


Hopelijk blijft het nu zo. Via deze tips kun je namelijk de wifi optimaliseren.Â