Skip to main content

Al sinds 30 mei een abonnement bij KPN. 
Er is woensdag een monteur langs geweest er moest toen een extern bedrijf langs komen om dit te maken. Er zou binnen 4 uur contact met mij opgenomen worden. Na 2 werkdagen veder is dit niet gebeurt uiteindelijk contact gehad met het externe bedrijf de vrouw wilde niks voor mij betekenen en gaf aan dat ze me al 3x gebeld hadden maar dit was nooit gebeurt ze wilde geen afspraak met me maken en ze hadden mijn ticket afgesloten omdat ik niet opnam gaf ze aan ze hebben mijn goede nummer maar hebben nooit gebeld… hoe gaan jullie dit oplossen 

Welkom op de community ​@Esmee_95, hoewel de aanleiding minder leuk is 😕

Als ik het goed begrijp, heb je aan het externe bedrijf uitgelegd dat je geen oproepen van ze ontvangen hebt, en wilde ze je ondanks dat toch niet verder helpen? Dat vind ik wel merkwaardig en ook erg onhandig omdat je er zo geen stap verder mee komt. Ik wil je aanraden om nu even telefonisch contact met onze klantenservice te zoeken, om de situatie uit te leggen en te vragen of ze het externe bedrijf opnieuw kunnen verzoeken om een afspraak met je te maken. Je kunt hiervoor een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt! 

Goedemorgen Maja, 

ik heb tot nu toe elke dag contact met de klantenservice en kom idd geen stap verder. 
En elke medewerker zegt dat ik moet afwachten tot het externe bedrijf contact met mij opneemt wat het externe bedrijf dus niet doet. 

elke dag wordt mij hetzelfde verteld dat ik moet wachten maar elke dag wordt ook gezegd dat het externe bedrijf mij gebeld heeft wat dus niet gebeurt…

ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug.

Hmm, dit klinkt niet erg handig zo allemaal 😟

Ik wil toch wel graag even met je meekijken ​@Esmee_95. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Fijn dat je wilt meekijken. 
Ik heb alle gegevens ingevuld. Hopelijk kan je iets voor me betekenen 

Bedankt ​@Esmee_95,

Ik zie dat er vanmiddag een monteursafspraak in is gezet voor de 16e, was je daar zelf ook al over geïnformeerd? 

Hi Maja,

Eindelijk heb ik iemand aan de lijn gehad die me wel het nummer heeft gegeven en ik rechtstreeks met het bedrijf kon bellen. 
helaas dan al 2,5 week veder. Dus hopelijk is het maandag opgelost. 
andere collega’s zeiden dat er geen rechtstreeks nummer bestond…

Oh heel fijn dat het toch gelukt is om contact met ze op te nemen! Inderdaad erg zuur dat het zo lang moet duren 😐

Laat je maandag even weten hoe het is gegaan ​@Esmee_95?

Reageer