Skip to main content

Beste KPN,

 

Sinds 4 augustus zit ik al zonder glasvezelverbinding. Ik blijf overal achteraan bellen, zonder succes. Als ik mijn KPN abonnement stopzet. Kan ik dan wel de vergoeding aanvragen voor het hebben van geen glasvezelverbinding? Nu betaal ik 71,49 per maand terwijl ik geen internet en tv heb. Ik ben er klaar mee.

Groetjes Kim

Hi @Kim1302! Welkom op het forum. 

Dat klinkt als een vervelende situatie. Als je geen gebruik kan maken van je diensten kan je bij ons een vergoeding aanvragen. Hoe staat het er nu voor?


Beste Bram,

 

Als KPN zijn woorden waar maakt zou de afdeling financiën de vergoedingsregeling in gang zetten. Maar hier heb ik nog geen terugkoppeling over gehad. Als er niks gebeurt moet ik KPN netwerken terug bellen, zodat hun erachteraan kunnen gaan. 

Groetjes Kim


@Kim1302 als je het formulier hebt ingevuld hoor je binnen een paar werkdagen wel reactie te krijgen. 

Verder gaat het oplossen via een ticket. Zo'n ticket gaat puur over de afhandeling van de storing. Niet over het vergoeden. Een collega kan daarna kiezen om terug te bellen om samen de vergoeding in orde te maken, of een klacht aanmaken. Maar daar krijg je bevestiging van na het aanmaken. 

Als je dus geen bevestiging hebt gehad van het aanmaken van een klacht, dan is dit niet gedaan. Ga in dat geval toch naar onze pagina voor het aanvragen van een vergoeding. Lukt het via die weg niet, bel dan 0800-0402 om via een collega dit aan te vragen. Na het aanvragen nemen we binnen een paar werkdagen contact met je op.


Hoi Bram,

 

De aanvraag voor de vergoeding is in behandeling. Vandaag is eindelijk na bijna 4 maanden de glasvezelkabel gemaakt.

 

Groetjes Kim