Skip to main content

Heb een Experiabox V10 en sinds 4 dagen valt regelmatig het internet en de wifi weg. Heb gereset maar komt nog steeds terug. Woon in Overveen en zo te lezen kan omruilen het beste zijn toch? Hoe werkt dat?

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Dag @AdriaanW je reageert op een topic van 4 jaar geleden.  Zelf even een topic aanmaken is sneller!


TV is hardwired en geen probleem. Heb al jaren de Experiabox V10 probleemloos en nu de afgelopen 4 dagen regelmatig wegvallen van internet en wifi. Herstart heeft geen zin.  Hoe krijg ik een nieuwe Experiabox V10.


Hi Adriaan, welkom hier. 

De vraag is of dit aan je modem ligt of ergens aan de verbinding zelf. 

Valt alleen je WiFi weg? Of ook apparaten die met een netwerkkabel op de modem zijn aangesloten? En hoe je de reset gedaan, aan en uit gezet? Of daadwerkelijk terug een reset naar fabrieksinstellingen? Zo niet, zou je het alsnog willen doen zoals het via die link wordt aangegeven?

Ik hoor graag van je. 


Dank voor uw reactie. Heb vanmorgen een KPN monteur aan de telefoon gehad. Die heeft me geadviseerd om de KPN super wifi versterkers(2stuks) te kopen daar de TP-link die ik nu heb waarschijnlijk de boosdoener is. Ook gaf hij een tip: ga met je mobiel bij de V10 staan en zie of je nu wel wifi ontvangst hebt. Blijkt daar te werken, vandaar m'n bestelling bij KPN. Deze kan dan ook door KPN getest worden en eventueel ook een update krijgen.


Ik wil niet graag mijn medewerker tegenspreken. Maar als je die TP-links die je nu hebt loskoppelt, blijft je WiFi wel stabiel? 


Heb de TP-link verwijderd en trek nu ook ethernet kabels naar mijn alarm installatie en de camera recorder. Er zitten dan 4 ethernetkabels op de V10. De V10 staat in de kelder.

1) TV

2)de 1e Super wifi in de meterkast op de begane grond.

3)Alarminstallatie

4)Camerarecorder.

Een 2e Super wifi staat in de woonkamer.

Hoop hiermee een stabiel systeem te hebben.


Tot nu wel stabiel dus? Hou ons op de hoogte. 


Heb gister de ethernet kabels voor de alarminstallatie en het camerasysteem geïnstalleerd en alles werkt. Of het stabiel blijft zal de tijd uitwijzen. Dacht dat de expres bestelde verschillend gekleurde kabels sneller geleverd zouden worden. Maar helaas.