Skip to main content

Beste KPN medewerker,

Ik heb sinds 4 juli 1100 geen internet meer. Zoals vaak verplaatsen jullie de status elke 12 uur indien deze niet is opgelost. Nu duurt dit al een paar dagen en we worden ook niet op de hoogte gehouden van de status. Het gevoel dat de storing geen prioriteit heeft begint te dagen. Heb uiteindelijk zelf maar gebeld en ontvang nu pas na het weekend een noodpakket. Doe nu streamen met 100gb op mijn vrouw haar KPN abonnement als noodoplossing, dit raakt natuurlijk op als je het een paar dagen intensief gebruikt.

 

Wanneer gaan jullie het probleem oplossen en worden we gecompenseerd voor de dagen zonder internetverbinding? Gezien ik geen merkbare acties ondervind op overige kanalen hoop ik dat dit bericht tot beweging roept aan jullie kant.

 

Ik hoor graag van u.

 

Mvg,

 

Kevin Kooreman 

@Kevin Brian Kooreman Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je last hebt van een storing. Op het moment dat er een dienstgenerieke storing is wordt er in eerste instantie een verwachte oplostijd gecommuniceerd. 

Deze wordt niet altijd gehaald. Vandaar dat je dan ziet dat de oplostijd opschuift. Die 100 GB is dan inderdaad als overbrugging. 

Ook zijn er vaak bij een dienstgenerieke storing geen zichtbare acties, omdat er bijvoorbeeld in een wijkcentrale of ergens anders in de wijk een kabel kapot is. Dit betekent uiteraard niet dat er niets gebeurd. 

Voor zover ik kan zien is er op dit moment geen storing meer op je adres. Voor de periode dat je storing hebt gehad kun je inderdaad compensatie aanvragen. 

Â