Skip to main content

wanneer kan ik eindelijk contact krijgen met netwerk want zou hinnen 4 uur gebeld worden voor het maken van een afspraak ben al vanaf 6/10 bezig om een werkend netwerk te jrijgen samen met meerdere bewoners

wanneer kan ik eindelijk contact krijgen met netwerk want zou hinnen 4 uur gebeld worden voor het maken van een afspraak ben al vanaf 6/10 bezig om een werkend netwerk te jrijgen samen met meerdere bewoners


Hoi @hofnet, welkom bij ons op het forum. Er is sinds de 6e van vorige maand iets met jouw verbinding begrijp ik? Wat is er precies mee aan de hand, kan je er meer over vertellen? Ik neem aan dat je in die tijd ook al wel contact hebt gehad met 0800-0402 en dat er naar aanleiding daarvan een melding is gemaakt waarbij KPN Netwerk is aangestuurd? Als dat het geval is kunnen we mogelijk een toelichting maken op de melding die openstaat. De snelste manier daarvoor is bellen met 0800-0402, dan kan direct met je worden meegekeken.

Via het forum kunnen we ook met je meedenken, je kunt je forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven. Hou er dan rekening mee dat het via het forum niet zo snel gaat als telefonisch of via een chat. Zeker als je al zo lang problemen hebt lijkt het me fijn als het zo snel mogelijk opgelost kan worden en dan zijn de andere contact opties beter voor je.


Ik heb geen reactie meer van je gezien @hofnet, ik ga er vanuit dat dat betekent dat je via een andere weg contact hebt gehad. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.