Skip to main content

Na de update vanacht doet helemaal niets meer, wel wifi maar geen internet en tv doet ook niets. 

Alle stappen al gedaan... wat nu nog? 

Wat doen de lampjes op de box?


De eerste twee knipperen en tv is niet eens aan


Ingelogd op de modem en daar is de status van mijn internet disconnected


Welkom op het forum @avoordes, zoals die lampjes branden zou het los kunnen staan van de update. Die doen namelijk vermoeden dat er geen signaal op de Box 12 aankomt. Op het forum helpen klanten elkaar vooral, en als het nodig is springen wij bij. Als je geen verbinding hebt is het baak het beste om telefonisch contact op te nemen met ons 0800-0402.

Als dat niet lukt of als het iets langer kan wachten kunnen wij ook met je meekijken, in dat geval kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven. 


We hebben geen reactie meet van je gezien @avoordes en ik hoop dat dit inhoudt dat het inmiddels op is gelost :slight_smile: Mocht ik me vergissen, dan horen we dat uiteraard graag zodat we je alsnog via deze weg verder kunnen helpen!


We hebben geen reactie meet van je gezien @avoordes en ik hoop dat dit inhoudt dat het inmiddels op is gelost :slight_smile: Mocht ik me vergissen, dan horen we dat uiteraard graag zodat we je alsnog via deze weg verder kunnen helpen!

@Maja_  Was het maar zo een feest. Ik heb net mijn box geruild en deze kampt met dezelfde issues. Hij deed het net heel even en toen viel alles weer weg en krijg ik wederom niets te zien en ik kan ook niet inloggen op het modem. Wat ik met de vorige nog wel kon. Dus alle tips zijn welkom!!!

 


Probeer eens de QR code te scannen die achterop te vinden zo kan je de settings uitlezen


Allemaal bedankt voor het meedenken maar er komt maandag een monteur... we wachten maar weer af! Wel fijn dat onze data omhoog is gezet. Nu toch nog online :-)


@avoordes Heeft U glasvezel ?

Zo ja dan zet je Box12 uit en hierna je glasvezelaansluiting voor een paar minuten.

Hierna je glasvezel weer in zetten en 1 min later je modem aan zetten en rustig laten opstarten :thinking:


@tonymelony heb ik al gedaan en het probleem lijkt in de glasvezelverbinding te zitten.  Wat ik wel bijzonder vind na een update op de modem. 


Hmm, er zou inderdaad niks moeten/kunnen gebeuren met de glasvezelverbinding op het moment dat je modem gaat updaten, kan dus goed zijn dat het puur toeval is geweest dat het precies op dat moment is ontstaan!

Wel heel fijn dat je extra data hebt ontvangen tot de monteur maandag komt, laat je hier weten hoe het is gegaan met dat monteursbezoek?


Er staat’ niets werkt er meer’ dus ook 112 niet meer, kwalijke situatie. Het