Skip to main content

Sinds een dag of 10 kan ik geen WIFI verbinding meer krijgen op mijn Ipad. Als ik het wachtwoord intyp wordt steeds gesteld; geen verbinding mogelijk met dit KPN netwerk.

Op het Ziggo netwerk van mijn schoonzoon en zijn wachtwoord wordt er wel een verbinding gemaakt

Hoe kan dit probleem worden opgelost?????

 

 

Goedemorgen @calphalon, welkom hier op onze Community en bedankt ook voor je bericht!

Dat is natuurlijk vervelend dus goed dat je er melding van maakt. Wat heb je zelf zoal geprobeerd om dit probleem op te lossen? En heb je ook andere apparaten in huis die verbonden zijn met de wifi? Zo ja, ervaar je daar ook problemen mee of heb je dit probleem alleen maar op je iPad? Het eerste wat ik zou doen, is het wifi netwerk eens opnieuw instellen. Zorg ervoor dat je iPad jouw wifi netwerk vergeet/verwijdert om deze vervolgens opnieuw in te stellen. Je zult de sleutel/wachtwoord van de wifi dan ook eenmalig opnieuw in moeten voeren en ben benieuwd of het daarna weer gaat werken zoals je dat bent gewend. Je kunt hiervoor ook altijd even bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 


Reageer