Skip to main content

Sinds een week valt het internet thuis inclusief het Wifi-signaal, een aantal keren per dag helemaal weg. Het lijkt wel alsof de router kuren begint te vertonen.

Wanneer ik de probleemoplosser uitvoer constateert deze geen problemen, alles al een aantal keren gereset, maar geeft geen oplossing…

 

Heb je dit soort dingen in huis?

 


Hoi @Bertschaap1973 ,

Welk type modem heb je?

Hoe ziet je netwerk er een beetje uit?Heb je switches, wifi versterkers, DVSen, zonnepanelen omvormers etc?

Het eerste wat je kan proberen is het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos maken en daarna het modem een reset te geven door met een pinnetje het resetgaatje een aantal seconden in te drukken.


Goedemorgen @Bertschaap1973 en bedankt voor jouw bericht :)

Ik zie dat @Joep1965 en @martijn197108 al een paar goede vragen stellen en ik zie je bevindingen dan ook graag tegemoet. Om je sneller te kunnen helpen, kun je op het moment dat dit probleem zich voordoet ook altijd even bellen met 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Dan kunnen we op het moment dat het probleem zich voordoet, meteen de verbinding doormeten en vanuit daar verder gaan kijken!