Skip to main content

Goedendag 

 

Mijn wifinaam is uit de lijst  

Ik heb hussel 50 abbo

Box gereset helpt niks

Wil ik een nieuw netwerk toevoegen zegt hij die bestaat al kan ik niks mee.

Het is gekomen na windows beveiligs update weet niet of dit er mee te maken heeft ik ben digibeet.

Wat moet ik nu?

 klik op wifi status aan staat er 

Beschikbare netwerken weergeven zie ik die van mij niet.

 

Wifi op telefoon werkt wel. 

 

Gr Anna

@Laura11  Gaat het om een laptop met windows ? Kunt u die eens een herstart geven ? Is daaarna uw netwerk wel zichtbaar ?


Laptop windows 10 herstarten helpt allemaal niet heb alles al geprobeert 


Moet ik de boel resetten?


Aangezien wifi op uw telefoon wel werkt, heeft het modem resetten geen zin. Het ligt aan uw laptop. Als u de laptop rechtstreeks verbind met een ethernetkabel heeft u dan wel verbinding via uw netwerk ?

 


Dat weet ik niet dat moet ik dan proberen 


Ja hij heeft met de kabel.wel verbinding.


Hallo @Laura11 bij een Windows pc is er een mogelijkheid om de netwerkinstellingen te resetten, dat doe je door r.o. in de taakbalk met de rechter muisknop op het verbindingsicoontje te klikken, dan krijg je een menu en kies daar uit netwerkinstellingen resetten.

Alle netwerkinstellingen van Bluetooth, wifi en LAN worden weer teruggezet naar fabrieksinstellingen als nieuw uit de doos en kun je je netwerk weer opnieuw aanmelden.

 


Okee vriendelijk bedankt !


Is het gelukt met de aanwijzingen van Jan ?


Hallo @Laura11, is het gelukt met de instructie van @JanD


Nee ik zit op de kabel ik durf niet te resetten ik weet niet wat er dan gebeurd . Het is wel vervelend want de box zit in de meterkast dus heb nu een heel snoer door het huis. 


Hier hetzelfde probleem!
Op de zaak laptop (windows) zijn de netwerkinstellingen al gereset, heeft niet gewerkt.

Op de (windows) tablet moet ik het nog proberen.

Op android tablet en android telefoons nergens last van!

 


Ik heb er namelijk ook kast van , heb wel WiFi op de mobiele telefoon maar niet op de pc. Heb al gerest maar ziet mijn verbindingen niet. Ik zie wel vd buurman en buurvrouw en de rest vd buurt. Heb alles al geprobeerd . Met de kabel lukt het wel maar draadloos niet.  Hoe kan dat ?

Gr Ronnie 


@Altobeltie 

Kijk even op deze forums… heb ik net zitten lezen.

Inloggen op je IP

KPN Box 12: van specificaties tot instellingen | KPN Community

wifi gegevens aanpassen

Laptop van werkgever wil niet meer verbinden met wifi van de Experiabox | KPN Community

Ik ga er van het weekend even mee aan de slag.

Gr