Skip to main content

Sinds enige tijd is onze wifi drastisch slecht in huis. Het was goed, niets veranderd en ineens is het waardeloos. Wifi verbinding valt steeds weg. Hoe op te lossen. Wanneer ik de digitale check doe kom ik maar tot een downloadsnelheid van tussen 25/3oMbits. Maar het steeds wegvallen is uiterst irritant.

Hallo @HenkVries ,

 

KPN heeft de Wifi Manager ontwikkeld. Probeer dat eens! De Wifi Manager is een online tool die je vanaf een laptop of mobiele telefoon kunt doorlopen in je huis om te kijken hoe je wifi is, en of die verbeterd kan worden. Mocht daaruit blijken dat SuperWifi punten nodig zijn voor een goede wifi, dan kun je deze via de Wifi Manager met korting aanschaffen. Dit is echter geen garantie, dit hangt dus af van het resultaat van de Wifi Manager. Meer informatie over wat de Wifi Manager is en doet vind je in ons Wifi Manager topic


Ik heb al 3 super wifi punten en de wifi manager ken. Helpt niet. En nu?


Dan maar die punten bedraad aansluiten. 


Hoi @HenkVries ,

Zijn het de witte of zwarte superwifi's?

Welk modem heb je?Toevallig de V10a?

Hoe branden de lampjes op de superwifi's?

Dan maar die punten bedraad aansluiten. 

Hier het helemaal mee eens🙂

Maar als dat niet kan, kunnen we misschien draadloos toch beter laten werken @HenkVries .


Hoi @HenkVries en welkom hier op ons forum!

Inderdaad heel erg irritant wanneer de wifi met regelmaat wegvalt dus goed je dit kenbaar maakt. Zoals @Noordzee ook al aanraadt, wil ik je ook adviseren om de wifi manager eens te doorlopen. Nu gaf je aan dat deze niet werkte maar wat komt er precies uit nadat je deze tool hebt doorlopen? En de super wifi punten; hoe heb je deze aangesloten, bekabeld of draadloos?

 

Hoi @HenkVries ,

Zijn het de witte of zwarte superwifi's?

Welk modem heb je?Toevallig de V10a?

Hoe branden de lampjes op de superwifi's?

Dan maar die punten bedraad aansluiten. 

Hier het helemaal mee eens🙂

Maar als dat niet kan, kunnen we misschien draadloos toch beter laten werken @HenkVries .

Hier ben ik ook nog benieuwd naar!