Skip to main content

Ook wij hebben sinds enkele dagen telkens uitval. Het lampje “glas” is dan ook uit. Meestal is het na een korte periode opgelost. Vanochtend (11-10-23) duurde het langer.

gaat er hier iets mis met mijn apparatuur/ modem / glasvezelkastje ?

jaaaaaaaaaarenlang geen problemen maar afgelopen dagen is het KEI irritant (op zn zachts gezegd)

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Als je steeds de melding krijgt “Storing in je regio” is er met jouw apparatuur in ieder geval niets aan de hand. Maar zoveel storingen vind ik eerlijk gezegd niet normaal, KPN-Netwerk adverteert met “ Glasvezel is het snelste, stabielste en meest krachtige netwerk. “ Dat blijkt niet echt uit die storingsmeldingen.


Oei, dit ziet er inderdaad nogal irritant uit @M B 😐

Is het inmiddels gestabiliseerd? Of gaat het nog steeds mis? In het laatste geval kijk ik graag even met je mee! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Gedaan !

het gaat de afgelopen dagen weer goed, maar wellicht kan je kijken of het aan externe factoren ligt, of dat een recenter modem problemen kan oplossen.

Daar houden we ons voor aanbevolen
Alvast dank voor je hulp !


Bedankt @M B!

Wat ik terugzie is dat de verbrekingen veroorzaakt werden door fouten op de ‘poort’, dat is het stukje in de wijkcentrale waar jouw lijn op aan is gesloten. Dit ligt dus volledig buitenshuis en heeft verder gelukkig helemaal niets met jouw aansluiting of apparatuur te maken 😊 Het is de laatste dagen inderdaad weer helemaal stabiel, ik heb dan ook het vermoeden is dat het gene dat er defect was inmiddels vervangen of gerepareerd is en dat je hier niet opnieuw last van gaat krijgen!