Skip to main content

Goedemorgen 

Ik ben sinds vorige week nieuwe klant bij kpn. Afgelopen week alles zo als in die packet aangesloten, werkt alles prima, TV en internet. 

Sinds gisteren avond heb ik geen internet meer,dus ook geen tv. Heb alles geprobeerd, modem resetten, aan uit ,kabels gecheckt en daarna naar kpn gebeld, aardig meneer op die lijn, zou een SMS ontvangen voor monteur afspraak maar helaas nog niks.

Ik vind zo vervelend omdat mijn kinderen moeten werken voor school en helaas kunnen wij weinig doen.En vooral omdat ik ben net nieuwe klant bij kpn.

Heb jullie iets in jullie gedachten hoe kan ik dat snel oplossen?

Groet 

Beste @Aris12, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Ik begrijp dat er nu nog steeds geen monteur is ingepland? Je kunt het beste even opnieuw bellen met 0800-0402. Op het forum heb je vooral contact met andere klanten, wij, moderators, zijn ook aanwezig, maar zoals je ziet, kan het even duren voordat we reageren. Aan de telefoon kan er direct met je worden meegekeken. Als je toch via het forum geholpen wil worden, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Heb jij glasvezel of koper? Heb je bij glasvezel al eens ook jouw glasvezelkastje 2 minuten stroomloos gemaakt?


Beste Marcia 

Ik ga straks even weer bellen. Ik heb nog geen reactie van kpn over die monteur. 

Bedankt voor jou reactie 


Beste @Aris12, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Ik begrijp dat er nu nog steeds geen monteur is ingepland? Je kunt het beste even opnieuw bellen met 0800-0402. Op het forum heb je vooral contact met andere klanten, wij, moderators, zijn ook aanwezig, maar zoals je ziet, kan het even duren voordat we reageren. Aan de telefoon kan er direct met je worden meegekeken. Als je toch via het forum geholpen wil worden, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Heb jij glasvezel of koper? Heb je bij glasvezel al eens ook jouw glasvezelkastje 2 minuten stroomloos gemaakt?

Beste Marcia 

Ik heb die profiel ingevuld, onlangs ook vanmiddag gebeld maar helaas geen monteur ingepland nog.Zou voor 20uur s avonds gebeld worden voor een afspraak maar steeds geen antwoord. Zou kunnen mij morgen even helpen?ik vind heel jammer kwant technische ondersteuning. 

Groet 


Ik zie dat er een ticket voor je is aangemaakt. Je wordt dan gebeld en mocht je er telefonisch niet uitkomen, wordt er een monteur gestuurd. Dat bellen gebeurt doorgaans niet dezelfde dag, maar ik verwacht dat je vandaag gebeld wordt!


Hoi Marcia 

Bedankt voor je reactie, hopelijk dat vandaag nog bellen, 

Groet aris