Skip to main content

Sinds gisteren hebben wij weer eens geen internet! Elke keer veranderd de tijd dat ze denken dat het is opgelost. Maar verder horen we niks!! Afgelopen maandag en dinsdag hebben ze in onze straat het glasvezel veranderd of iets dergelijks en nu is het dus bal. Het gekke is dat 3 kwart van onze straat wel weer internet heeft maar wij nog steeds niet! Al meerdere keren gebeld maar niemand kan ons verder helpen.....Ook aangegeven dat we dit probleem hebben sinds men de straat open heeft gehad. We hebben nu geen tv, internet, gewoon helemaal niks! Wie kan ons verder helpen?! 

Hi @Marjoleinevv, welkom hier. 

Wat naar om te horen dat jullie geen internet hebben. Dit klinkt als een algemene storing. Heb je ook met ons gebeld? Het gratis nummer is 0800 0402. 

Laat het me hier weten mocht het allemaal niet lukken.


Ja we hebben al heel veel met jullie gebeld en uiteindelijk ook met kpn netwerk. Kpn netwerk gaf aan dat ze nog geen storingsmelding hadden en tot die tijd konden ze ons ook niet helpen. Vandaag bericht gehad dat de algemene grote storing verholpen zou zijn, echter bij ons werkt het internet nog steeds niet. Weer contact met jullie gehad en morgen komt er eindelijk toch maar een monteur. Nu hopen dat hij het kan maken.

 

Het irritante is dat de storing is gekomen nadat men de straat open heeft gehad en iets gedaan heeft met het glasvezel. Vervolgens alles weer dicht gooit en bestraat maar niet eerst heeft gecheckt of iedereen weer internet had. 


Ik gok dat ze dan per ongeluk iets hebben geraakt dat jullie adres heeft beïnvloedt, wat uiteraard ontzettend vervelend is. 

Laat je me even weten hoe het morgen afloopt? 


De monteur was eerder dan gepland bij ons, echt super! En heeft het gelukkig kunnen oplossen. Waarschijnlijk is er een week geleden toch een fout gemaakt in de wijkkast (centrale of hoe jullie dat ook noemen). Dus het was met 20 min helemaal opgelost. Dus als er gelijk een monteur was gestuurd dan was het de volgende dag al opgelost, maar ben blij dat  nu na een week alles het weer doet


De monteur was eerder dan gepland bij ons, echt super! En heeft het gelukkig kunnen oplossen. Waarschijnlijk is er een week geleden toch een fout gemaakt in de wijkkast (centrale of hoe jullie dat ook noemen). Dus het was met 20 min helemaal opgelost. Dus als er gelijk een monteur was gestuurd dan was het de volgende dag al opgelost, maar ben blij dat  nu na een week alles het weer doet

Dankjewel voor de terugkoppeling, ik ben uiteraard ook blij dat alles nu weer werkt. 


De monteur was eerder dan gepland bij ons, echt super! En heeft het gelukkig kunnen oplossen. Waarschijnlijk is er een week geleden toch een fout gemaakt in de wijkkast (centrale of hoe jullie dat ook noemen). Dus het was met 20 min helemaal opgelost. Dus als er gelijk een monteur was gestuurd dan was het de volgende dag al opgelost, maar ben blij dat  nu na een week alles het weer doet

Hoofdverdeler, telefooncentrale, wijkcentrale, HVD of MDF, DC, F-vb of WKC. En dan zal ik er vast nog wel wat vergeten
Om het makkelijk te maken heeft kpn voor hetzelfde ding altijd verschillende namen.