Skip to main content

Sinds gisteren zonder internet.

Kabel kapot door graafwerkzaamheden. 

Betreffend bedrijf heeft melding gemaakt bij kpn, zouden zo snel mogelijk komen.

Zelf nog steeds niks gehoord.

Kpn klantenservice kom je ook niet verder mee aangezien daar blijkbaar alleen robots zitten.

Zit je dan met zieke kinderen zonder wifi in het weekend.

Huiswerk kan niet verzonden worden, thuiswerk gaat niet. 

Ik denk dat ik maar naar een andere provider omga want ben hier echt helemaal klaar mee!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Nickytje, welkom! Wat rot dit 😞. Het kan in het weekend wat langer duren, doordat bepaalde afdelingen niet aanwezig zijn. Toch wordt dit doorgaans wel snel geregeld! Heb je inmiddels al iets gehoord? De telefonische klantenservice is 24/7 aanwezig voor totale uitval, via 0800-0402. Via het forum kan het, zoals je gemerkt hebt, even duren voordat je een reactie krijgt. Je hebt hier vooral contact met andere klanten en wij moderators zijn niet 24/7 aanwezig. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


Nog steeds niemand geweest terwijl ze tussen 14 uur en 14.30 zouden komen.

Inmiddels aangevraagd om om te gaan naar ziggo. Moet zeker wel betalen voor alle dagen dat ik nu al totaal geen wifi heb? Geen tv helemaal niks.

Jullie mogen je schamen!


Dat vind ik heel spijtig om te lezen! Ik kan nu niets meer voor je doen? Als dat wel zo is, laat het gerust weten. 


Ik heb nog steeds geen internet!!

 


Dat is natuurlijk balen @Nickytje, ik kijk graag voor je wat nu de status is en of we je weer snel internet kunnen geven. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? 


Is opgelost door een ander bedrijf!