Skip to main content

Ik heb een tandartspraktijk en heb het lopende met internet en bellen via kpn. Op 12 januari is een monteur bij ons thuis geweest om de glasvezel-aanlegging te zetten. Sindsdien is opeens het internet (bedraad) en de telefoon van het praktijk niet werkende. Ik ben nu al sinds 12 januari onbereikbaar voor patienten. De pinapparatuur werkt via internet en dus kunnen sindsdien de patienten ook niet betalen. Er kunnen geen mails gestuurd worden betreffende nieuwe afspraken/verzettingen. Het praktijk verloopt zeer moeizaam dankzij een fout van een monteur van kpn sinds 12 januari. Sindsdien heb ik van alles geprobeerd: bellen, monteurs langs laten komen, nieuwe afspraken maken, het afwachten. De problemen worden niet opgelost en er worden allerlei oneindige procedures gestart waardoor het probleem nooit wordt opgelost. Ik vind het heel gek dat een monteur van kpn langskomt en het praktijk met allerlei problemen opzadelt en vervolgens kpn geen redelijke oplossing weet te bieden. Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n slechte ervaring met een bedrijf gehad als kpn. Ik voel me machteloos en aan iedereen die dit leest zou ik een abbonement bij kpn zwaar afraden, simpelweg omdat als er problemen voorkomen die niet alledaags zijn, kpn je niks meer te bieden heeft dan excuses en meer gewacht. Wat kan je doen als je er niet uitkomt met kpn?

Ai @Shady Sedhom, dit klinkt absoluut niet goed :slight_frown:

Begrijp ik het goed als ik denk dat je eerst een abonnement had voor de praktijk en daar een 2e abonnement voor thuis bij is gekomen?

Gaat dat om 2 verschillende adressen of heb je de praktijk aan huis?

Ik wil graag even met je meekijken, zou je daarvoor voor beide abonnementen/aansluitingen de naam- en adresgegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Als het abonnement van de praktijk een zakelijk abonnement is, bestaat de kans dat ik er weinig van in kan zien omdat dit het forum voor consumentenaansluitingen betreft, maar ik ga mijn best doen om uit te zoeken wat hier precies aan de hand is en hoe we het op kunnen lossen!


Ik heb de gegevens van het praktijk ingevuld. Thuis zit op hetzelfde adress (omdat het gaat om een praktijk aan huis). Thuisabbonement staat op de naam Sedhom en het praktijkabbonement staat op de naam Youssef


Beide abbonementen zijn overigens prive dus vgm ben ik op het juiste adress hiervoor.


@Maja_ 


Bedankt! Ik zie inderdaad dat beide aansluitingen op je hetzelfde adres staan en dat er administratief iets niet in orde is. We hebben dat vorige week doorgezet naar de juiste afdeling, die er inmiddels mee bezig is. Zij nemen ook binnen 3 werkdagen contact met je op: ik ga er dan ook vanuit dat zij je vandaag bellen. Hopelijk wordt het dan ook snel in orde gemaakt! Mocht je vandaag, of uiterlijk morgen, nog niets gehoord hebben, trek dan weer even aan de bel. We helpen je graag verder. Excuses dat het zo lang duurt 😞.


Ik zie dat alles inmiddels naar behoren werkt, heel fijn! Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?