Skip to main content

Sinds we glasvezel hebben hebben we constant problemen met de WiFi die steeds weg valt ( ondanks wifi versterkers) en dagelijks een foutmelding op de tv ( stb-nmc-400) soms ook we 2 of 3 keer per dag. Waar kan dit aan liggen? Voordat we glasvezel hadden hebben we er nog nooit last van gehad

Hoi @Fam. Pieper welkom. 

Wat vervelend om te horen dat jullie wifi wegvalt. Vallen de Wifi en de TV tegelijkertijd weg? Welk type Experiabox hebben jullie en zien jullie daar ook rare dingen op gebeuren wanneer de Wifi/TV weg valt? Welke Wifi versterkers hebben jullie, zijn die van KPN? 

Je kan zelf jouw verbinding uitmeten door het stappenplan te volgen op onze service pagina, hopelijk vind je daar ook de oplossing. Zo niet denk ik graag met je mee.


Hallo 

Jij de WiFi versterkers zijn van kpn en we hebben de experiaboxV10A


Hoi @Fam. Pieper, 

Wat gebeurt er als je het stappenplan doorloopt op onze service pagina?

Je kan zelf jouw verbinding uitmeten door het stappenplan te volgen op onze service pagina, hopelijk vind je daar ook de oplossing. 

 


Hallo Hanna, 

Het stappenplan hebben we ook al doorgenomen maar we krijgen nog steeds de meldingen. Dus weten nu niet echt meer wat we eraan kunnen doen


Hallo @Fam. Pieper, 

Wat lastig dat jullie nog steeds die foutcode te zien krijgen. Ik zou graag jullie verbinding uit willen meten, zouden jullie voor mij je profiel willen aanvullen met jullie postcode en huisnummer?Â